K&H e-bank belépés

mobil-token azonosítás részletei

e-bank azonosítás részletei

e-bank és mobilbank

K&H e-bank belépés

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank alkalmazásba épített, szoftveralapú azonosítási mód. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatod K&H e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kódot, műveletek aláírásához pedig egy QR kódot kell beolvasnod telefonoddal, majd azt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas iPhone esetén TouchID-val) megerősítened

hogy kell belépni mobil-tokennel?

Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent e-bankba történő belépéshez úgy használhatod, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „e-bank belépés” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan számítógépeden, az e-bank bejelentkezési képernyőn, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően beolvasod telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonod mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened. Részletekért nézd meg a mobil-tokenes e-bank belépés videóját

hogyan jutok hozzá a mobil-tokenhez?

Ahhoz, hogy e-bankba mobiltelefonoddal  be tudj lépni, és ott a megbízásokat azzal aláírni, K&H mobilbank szolgáltatásra van szükséged. A mobilbank alkalmazást a megfelelő webáruházból töltheted le (App Store, Google Play). Az alkalmazás letöltése egyben a mobil-token azonosító letöltését is jelenti. A mobil-token úgy válik használhatóvá, ha a mobilbank alkalmazást – letöltés után –  aktiválod néhány nagyon egyszerű lépésben. Aktiválást követően a mobilbank bejelentkezési képernyőjén találod az „e-bank belépés” menüpontot. Részletekért nézd meg a mobil-token aktiválás videóját

mi az mPIN kód?

Az mPIN kód a Te egyedi azonosítód a K&H mobilbankba történő belépéshez, és ott megadott megbízások aláírásához. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor tudsz megadni és a későbbiekben az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor megváltoztatni. Az arra alkalmas készülékek estén biometrikus azonosítót (pl. TouchID vagy FaceID vagy írisz azonosítás) is beállíthatsz mPIN kód mellett. Ezt követően a K&H mobilbank használata során (belépéskor és tranzakciók aláírásakor) lehetőséged van a biometrikus azonosítás és az mPIN kód között választani, így a számodra legkényelmesebb módon használhatod az alkalmazást.

mit tegyek, ha nem tudom leolvasni a színes kódot belépéskor?

Győződj meg róla, hogy okostelefonod kamerája ép és sértetlen! Gyengébb teljesítményű készülékek esetén sajnos előfordulhat, hogy nehezen, vagy egyáltalán nem olvasható be a színes kód. Ilyen esetben javasoljuk, hogy válaszd az SMS azonosítási módot, mely szintén biztosítja számodra az e-bank fiókodhoz való hozzáférést.

mit tegyek, ha elrontom az mPIN kódomat?

Ha elrontottad mPIN kódodat belépéskor vagy tranzakció-aláíráskor, rögtön újrapróbálhatod. Egymást követő hibás próbálkozások után azonban a mobil-tokent 24 órára zároljuk. Ez esetben a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában, e-bankon a „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontban, vagy a K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül törölheted a mobil-tokent telefonodról, majd újraaktiválhatod az alkalmazást. 

mit tegyek, ha nem működik a TouchID a telefonomon?

Ellenőrizd iPhone készüléked „beállítások” menüpontjában, hogy ujjlenyomatod rögzítve van-e már! Ha nem, kérjük, rögzítsd, ezt követően használható lesz a mobilbank alkalmazásban is. 

mit tegyek, ha elfelejtettem az mPIN kódomat?

Ha elfelejtetted mPIN kódodat, töröld a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnod az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhatsz meg.

hogyan tudok belépni mobillal?

K&H mobilbank bejelentkezés képernyő
e-bank belépés funkció
színes kód beolvasása
mPIN kód megadása vagy TouchID azonosítás

SMS azonosítással történő e-bank belépéshez felhasználónevedre és jelszavadra lesz szükséged, amelyet az első e-bank belépés alkalmával adhatsz meg. A felhasználónév és jelszó megadását követően SMS-ben küldünk neked egy egyszer használatos kódot, amelyet az e-bank felületén kell begépelned.

mit kell tudnom az e-bankba történő első belépésről?

Első használatkor K&H énazonosítóddal és ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H e-bankba. Ezt követően tetszőlegesen választhatod meg felhasználónevedet és jelszavadat, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni. 

mit kell tudnom a K&H énazonosítóról és e-PIN kódról?

A K&H énazonosító a Te egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatod meg.

K&H énazonosítódat megtalálod a számlaegyenleg-értesítőn. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat!

hogyan tudom a jelszó blokkolását feloldani?

A blokkolás feloldásához az e-bank belépési oldalán az „elfelejtettem a jelszavam” gombra kattintva tudsz új jelszót igényelni, amellyel a belépés funkció azonnal elérhető.

hogyan tudok biztonságosabb azonosító eszközre váltani?

A K&H e-bankot mobil-tokenes azonosítással is használhatod. 

Ha mobil-tokent szeretnél használni, csupán annyi teendőd van, hogy a K&H mobilbank alkalmazás „e-bank belépés” funkcióját használod.

hogyan működik az aláírási folyamat azonnali értesítéssel vagy SMS-sel?

Csak egyedileg, egyesével tudod aláírni azonnali értesítéssel vagy SMS azonosítással a bankkártya limit módosítás, és a személyes adat (például lakcím) módosítás tranzakciókat.

Pénzügyi tranzakciókból (például átutalás) egyszerre maximum 8 darab tranzakciót írhatsz alá SMS azonosítással.

a tranzakciót jóváhagyó azonnali értesítés vagy SMS tartalma az alábbi:

  • művelettípus kód (amit az e-bank “tranzakciók aláírása” képernyőn tudsz ellenőrizni)
  • kedvezményezett bankszámlaszáma
  • tranzakció összege
  • tranzakció devizaneme

Azonnali értesítés/SMS azonosítással jóváhagyott csoportos átutalások esetében maximum 8 kedvezményezettet tehetsz egy csomagba, és a csoportos átutalásokat is egyedileg, egyesével tudod aláírni. Tranzakció import esetében egyszerre maximum 40 darab átutalást tehetsz a betöltő file-ba, Azonnali értesítés/SMS azonosítással történő jóváhagyás esetén azonban ezen tételeket is csak nyolcasával kijelölve tudod aláírni.

Tájékoztatjuk, hogy Önnek lehetősége van a Bankunknál vezetett értékpapír és ügyfélszámlán nyilvántartott értékpapír állományának és pénzeszközeinek a Magyar Nemzeti Bank honlapján történő lekérdezésére (https://eszlaweb.mnb.hu/). Minden hónap 10. munkanaptól tájékozódhat az előző hónap utolsó napjára vonatkozó záróállományáról, mely adat egy hónapig érhető el, az adatok minden hónap 10. munkanapján frissülnek a megelőző hó végi adatokkal. A lekérdezés lehetőséget ad Önnek arra, hogy ellenőrizze befektetési állományát és meggyőződjön róla, hogy az adatok megegyeznek a Banktól kapott kimutatás adataival. A banki kimutatás elérhető az e-bankban a „számlakivonatok, értesítők” menüpont alatt.
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó aktuális hirdetmény valamint a K&H Bank Üzletszabályzata tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.