hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: kitettek magukért az okostelefonos vásárlók

másfélszeres plusz januárban

Az okostelefonos fizetések száma 49 százalékkal nőtt januárban az egy évvel korábbihoz képest. Ez 58 százalékos forgalomnövekedéssel párosult - közölte a K&H. A különböző alternatívák közül a Google Pay-fizetések érték el a legjelentősebb növekedést: a tranzakciók száma 53 százalékkal emelkedett, az elköltött összeg pedig 60 százalékkal lett magasabb. Ugyanakkor az egy tranzakcióra jutó összeg alapján az Apple viszi a prímet.

K&H: mit érdemes tudni az új céges "kötelezőről"?

a cégek jelentős részének muszáj környezetvédelmi felelősségbiztosítást kötniük

Szinte minden cégnek, amelynél hulladék keletkezik, kötelező januártól környezetvédelmi felelősségbiztosítást kötnie – derül ki a K&H összefoglalójából. Egy, a vállalatok által előre nem látható, véletlen okozott káresemény után akár erdőtelepítésre vagy víztisztításra is szükség lehet, erre nyújthatnak kártérítési fedezetet az új biztosítási konstrukciók.  Bár korábban is voltak cégek, amelyek rendelkeztek környezetvédelmi felelősségbiztosítással, ám a korábbi konstrukciók egy része nem biztos, hogy megfelel az idei követelményeknek.

K&H: első hellyel jutalmazták a pénzküldési megoldást

a pénzintézet több elismerésben is részesült a Mastercard díjátadóján

Három kategóriában is dobogós helyet szerzett a K&H a “Mastercard - Év bankja” elnevezésű versenyen, amelynek díjátadóját február elején rendezték meg ünnepélyes keretek között. A pénzintézetet “Az év pénzküldési megoldása” kategóriában a legjobbnak választották.

gyermekek mentését segítő eszközöket kap a dunaföldvári mentőállomás

Támogatásban részesül az Országos Mentőszolgálat dunaföldvári mentőállomása a K&H gyógyvarázs program számára felajánlott SZJA egy százalékoknak köszönhetően. A mentőállomás olyan orvosi eszközöket kap, amelyek nemcsak baleseteknél nyújtanak nagy segítséget, de a belgyógyászati akut megbetegedések gyógyításában is használhatók.

K&H: "Csak ne a gyerek előtt!"

Pénzügyekről alig beszélnek a családban

Pénzügyi téren a tudatosság a 14-18 éves fiatalok csak egy szűk csoportjáról mondható el. Ráadásul minden második fiatal úgy gondolja, hogy ráér még foglalkozni az anyagiakkal. Szülőkkel csak ritkán és kevesen beszélnek a pénzről, mintha szégyellnivaló vagy illetlen dolog lenne – derül ki a K&H által a korosztályban készített reprezentatív kutatásból.

tényleg akadálymentes, amit annak mondanak?

Hazánkban körülbelül 1,6 millió ember érzi magát akadályoztatva a mindennapi tevékenységek elvégzésében. A speciális igényű emberek számára meghatározó, hogy mennyire tudják magukat jól érezni egy nyilvános helyen: be tudnak-e jutni kerekesszékkel az épületbe, elférnek-e az asztalok között, tudják-e használni a mosdót. A Magyar Parasport Napja alkalmából a Magyar Paralimpiai Csapatot hosszú évtizedek óta támogató K&H rámutat arra, hogy sokszor nem is biztos, hogy akadálymentes az, amit annak mondanak.

K&H: hány fiatal hagyná ott a szülői házat?

a lakásvásárlás nem mindenkinek opció

A szülőkkel élő fiatalok 26 százaléka távozna a lehető leggyorsabban önálló lakásba, 64 százalékuk csak hosszabb távon tervezi ezt, és 10 százalékos azoknak az aránya, akik jól érzik magukat a szülői házban - derül ki a K&H ifjúsági index legfrissebb méréséből. A lakásvásárlást csak kevesen engedhetik meg maguknak, a saját háztartásra vágyók fele bérelt lakásba költözne.

A K&H mindennapi bankoláshoz kötődő díjai átlagosan a tavalyi infláció alatt emelkednek

A K&H a tavalyi inflációnál kisebb mértékben emeli a mindennapi banki szolgáltatások díjait. A számlavezetési díjak például egy számjegyű, alig több mint 5%-kal lesznek magasabbak. Ráadásul a bankszámlacsomaggal rendelkező lakossági ügyfelek 63 százaléka részesül különböző kedvezményekben, mintegy harmada a számlavezetési díj felét fizeti, negyedét pedig egyáltalán nem terheli havi számlavezetési díj.

K&H: minden korábbinál fontosabbá válnak a lakásbiztosítások

a középkorúak többsége a díjak alapján dönt

A középkorúak döntő többségének van lakásbiztosítása, mindössze 15 százalékuk nem rendelkezik ezzel. Igaz, az alacsony jövedelműek több mint negyedének nincs ilyen biztosítása – derül ki a K&H biztos jövő kutatás friss eredményeiből. A 30-59 évesek elsősorban a díj alapján választanak lakásbiztosítást: 67 százalékuknál ez az elsődleges szempont. Ehhez képest a biztosítótársaság megbízhatósága és a kiegészítő szolgáltatások fele ennyire fontosak.

K&H: több mint 90 ezer gyerek mérte össze pénzügyi tudását

minden korábbinál népszerűbb a K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedő

Az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőn minden eddigi rekordot túlszárnyalt a jelentkező diákok száma: több mint 3000 csapatban, összesen 12 300 diák nevezett a versenyre az ország minden részéből. Az általános és középiskolás fiataloknak kiírt vetélkedő célja, hogy ez a korosztály minél előbb beleássa magát a pénzügyekbe. A 2010-ben elindított, a pénzügyi edukációt fókuszba helyező versenyen eddig közel 900 település 2 000 iskolájából összesen több mint 90 ezer diák vett részt.