A K&H mindennapi bankoláshoz kötődő díjai átlagosan a tavalyi infláció alatt emelkednek

A K&H a tavalyi inflációnál kisebb mértékben emeli a mindennapi banki szolgáltatások díjait. A számlavezetési díjak például egy számjegyű, alig több mint 5%-kal lesznek magasabbak. Ráadásul a bankszámlacsomaggal rendelkező lakossági ügyfelek 63 százaléka részesül különböző kedvezményekben, mintegy harmada a számlavezetési díj felét fizeti, negyedét pedig egyáltalán nem terheli havi számlavezetési díj.

Bár a pénzromlás üteme az év végén jelentősen lelassult, az átlagos éves infláció 2023-ban 17,6 százalék volt Magyarországon. Az ügyfelek kényelemes bankolásához vezető digitális innovációk és a maximális biztonság garantálásának igénye jelentős költségekkel jár, ezért a K&H is kénytelen emelni egyes díjait.

A pénzintézet az alkalmazott általános 17,6 százalékos emelésen belül számos szolgáltatás esetében alacsonyabb összeggel emeli a mindennapi bankolási díjakat. A bankszámlák díjai átlagosan csak egy számjegyűen, 5%-al emelkednek az idén. A különböző kedvezményeknek köszönhetően a lakossági ügyfelek megfelezhetik vagy nullára csökkenthetik számlavezetési díjukat.

A bankszámlával rendelkező lakossági ügyfelek kétharmadának a "listaárnál" alacsonyabb a számlavezetési díja, 37 százalékuk a díj 50 százalékát fizeti ezért a szolgáltatásért, 26 százalékuk számára pedig ingyenes. Szintén az infláció alatt maradnak a betéti és hitelkártyák költségeinek változásai, amelyek idén mindössze 9 százalékkal emelkednek

Összességében a K&H kiemelkedő digitális szolgáltatási kínálatot és versenyképes ár-érték arányú megoldásokat kínál mind a lakossági, mind a vállalati ügyfelek számára.

Kapcsolattartó

K&H Kommunikáció

  • sajto@kh.hu