hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

mindenki csinálhat árnyjáték reklámot

A K&H személyi kölcsön népszerűsítésére indított kampányban a Bank Magyarországon eddig még nem alkalmazott marketingkommunikációs eszközzel lepte meg a Corvin Plaza látogatóit, akik most maguk hozhatják létre a reklámárnyjátékot. Az installációt mobiltelefonnal megvilágítva a K&H személyi kölcsön kampányának kulcsképe, egy repülő jelenik meg azok előtt, akik elég bátrak, hogy kíváncsiságukat nem leplezve bekukkantsanak egy bevásárlóközpontban kiállított dobozba.

15%-os energia-fogyasztás csökkenés a K&H-nál

megjelent a K&H Csoport fenntarthatósági jelentése

A K&H Csoport immár 8. alkalommal adta ki fenntarthatósági jelentését, amelyben számot ad arról, hogy az elmúlt év során hogyan járult hozzá a hazai társadalmi, gazdasági és természeti környezet fenntarthatóságához. A K&H jelentős eredményeket ért el mind a négy fő társadalmi felelősségvállalási területén – így a környezetvédelem, a sport, a gyermekegészségügy és a vonzó munkahely kialakítása területén is. Energiafelhasználása a korábbi évekhez képest jelentősen csökkent, így a leginkább összehasonlítható 2011-hez képest 15%-os energia-fogyasztás megtakarítást ért el.

kedvezőek a nagyvállalati szektor növekedési kilátásai

A hazai és uniós szinten is prioritást kapó kkv-kal szemben a nagyvállalatokról kevesebb szó esik, holott a szektor a GDP közel felét adja, és a dolgozók közel harmadát foglalkoztatja. A hazai nagyvállalatok jelentős gazdasági szerepe miatt a K&H Csoport a GfK Hungária Piackutató Intézettel átfogó kutatást indított. A K&H nagyvállalati növekedési index eredményei alapján a szektor enyhe optimista várakozással tekint a következő egy évre, saját lehetőségeit azonban pozitívabbnak értékeli, mint a makrokörnyezet változásait.

kevés törődést igénylő betétek a nyerők

Az utóbbi hónapokban tovább nőtt a háztartásoknál lévő készpénz mennyisége és a folyószámlákon lévő pénzmennyiség is. A K&H kutatásai szerint a könnyen kezelhető, kevés törődést igénylő betétek a legismertebb és legkedveltebb megtakarítási termékek. Csak a betéttulajdonosok fele volt elégedett a hozammal. Gyakran elégedetlenséggel párosul, ha az ügyfél nem határoz meg konkrét hozamelvárást, így nincs mihez viszonyítani a megtakarítás, befektetés eredményességét.

javult a vállalkozások fizetőképessége

A hazai vállalkozásoknak csupán 6 napos finanszírozási időtávra kell felkészülniük, ami jelentősen javítja a likviditási helyzetüket. A kkv-k túlnyomó többsége forint számlán tartja likvid eszközeit, de a deviza számla és a házipénztár is minden ötödik vállalkozásra jellemző. A cégek pénzkészletei és likvid eszközeinek szintje döntően nem változott az elmúlt fél évben – derül ki a K&H kkv bizalmi index felmérés legutóbbi adataiból.