hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

egy jó karrierprogrammal megtarthatók a fiatalok

ezüstöt kapott a K&H a gyakornok- és pályakezdő programok versenyén

Lehetőség, hogy több területen fejlődjenek és folyamatosan tanuljanak - ezt szeretnék a fiatalok az első munkahelyükön. Ehhez azonban lendületes és támogató karrierprogramokra van szükség a vállalatoktól, amelyek egyúttal megteremtik a munka-magánélet egyensúlyát. A K&H karrierstart programja 11 éve biztosít lehetőséget az új generációk szakmai fejlődésére, és sokéves gyakorlatával most elnyerte a Zynternship Awards ezüst fokozatú minősítését.

több éves csúcson a kkv-k beruházási szándéka

Három és fél éves csúcson van a vállalkozások beruházási hajlandósága, jelenleg a cégvezetők 62%-a tervez valamilyen fejlesztést. A középvállalkozásoknál még ennél is jobb az arány, ugyanis 91%-uk tervez beruházni – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás adataiból. A célokat tekintve a gépek, berendezések korszerűsítése áll az élen, de ingatlan-beruházásokban is egyre többen gondolkodnak.

díjeső hullott szerda este a K&H-ra

Effie és Prizma Kreatív PR: három arany, egy ezüst, egy bronz és a Grand Prix, egy platina a szerda esti mérleg

Két aranyat, egy ezüstöt és a platina díjat is megnyerte szerda este a K&H: üzletet ide! program az Effie díjátadó gálán, míg ugyanez a projekt a Prizma Kreatív PR díj 2017-en egy arany és egy bronz elismerésben részesült. A bank vállalkozásösztönzési programja Image, Üzleti kommunikáció (b2b) és Pénzügyi szolgáltatások kategóriában bizonyult a legjobbnak a megmérettetéseken.

K&H: miből vennének lakást a fiatalok?

30 éves korukra számítanak saját lakásra

A lakással nem rendelkező fiatalok arra számítanak, hogy átlagosan 30 éves korukra juthatnak saját ingatlanhoz - derül ki a K&H ifjúsági indexből. A megkérdezettek között rekordmagas azok száma, akik legalább fele arányban hitelből vásárolnának lakást: minden második fiatal így oldaná meg.  A 19-29 éves fiatalok 36 százaléka külvárosi kertes házban élne a legszívesebben és a 94 négyzetméteres alapterületet tartják ideálisnak. A belvárosi, kisebb társasházi vagy lakóparki lakások ellenben nem örvendenek nagy népszerűségnek: mindössze 10-ből 1 fiatal tudja ezekben elképzelni a jövőjét.

A K&H lett az év biztosítója

szavaztak az ügyfelek

Újabb elismerésben részesült a K&H Biztosító: a társaság lett ugyanis az Év biztosítója verseny szolgáltatási kategóriájának győztese. A Biztosítás.hu alkusz cég által szervezett versenyben 50 ezer ügyfél szavazata alapján választották ki a nyerteseket.

milliós életmentő eszközök a Komádi Mentőállomásnak

jó helyre került a K&H munkatársainak személyi jövedelemadó felajánlása

A K&H felelős vállalatként arra törekszik, hogy válaszokat adjon a társadalmi igényekre, így a 14 éve működő műszerbeszerzési pályázatával lehetőséget nyújt a helyi orvosoknak ahhoz, hogy munkájuk során még jobban dönthessenek. A programhoz a K&H munkatársai is csatlakoztak, idén immár nyolcadik alkalommal ajánlották fel személyi jövedelemadójuk 1%-át. Az így összegyűlt több mint 1 millió forintot olyan modern műszerek beszerzésére fordították, mint baleseti rögzítőkészlet, lélegeztető ballon, motoros szívó vagy elsősegély olló, amelyek a Komádi Mentőállomás rendelkezésére állnak mostantól, hogy a térség betegeit ellássák.

A K&H Bank 2017 első kilenc hónapjában 32,2 milliárd forintos nyereséget ért el

Éves összehasonlításban a hitelkihelyezés 78%-kal emelkedett az év első kilenc hónapjában, 8%-kal növekedő hitelállománnyal az előző év azonos időszakához képest - A K&H Biztosító 2,1 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el

A K&H Bank 9,7 milliárd forint nettó adózás utáni eredménnyel zárta 2017 harmadik negyedévét. Adózás utáni nettó eredménye 32,2 milliárd forintot ért el 2017 első 9 hónapjában, amely a VISA részvények 2016. évi értékesítéséből származó egyszeri tételt figyelmen kívül hagyva éves összehasonlításban 8,1%-os növekedésnek felel meg. A K&H teljes hitelállománya 8%-kal emelkedett az előző év azonos időszakához képest, 79%-kal növelve az új hitelkihelyezést a tavalyi év azonos időszakához képest. 2017 első 9 hónapjában a K&H Biztosító 2,1 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el, úgy, hogy mind a nem-élet ágban, mind pedig a rendszeres díjas életbiztosítások tekintetében bővülni tudott, éves összehasonlításban 18, illetve 11%-kal.

meddig emelkedhet az olajár?

A kőolaj világpiaci árának emelkedése miatt az elmúlt egy hónapban folyamatosan növekvő üzemanyagárak az autósok számára már jól érezhető drágulást jelentenek. Kérdés, hogy mennyire lehet tartós ez az emelkedés az olajpiacon, van-e még erő a nyersanyagban, mert azt bizony a befektetőknek érdemes lehet kiaknázni. Főként, ha az olajipari cégek hozamaira pillantunk – véli a K&H.

K&H: Magyarország rákapott az autózásra

Egyre többet autóznak a magyarok: a lakosság 71 százaléka ül hetente többször autóba, szemben az egy évvel korábbi 60 százalékkal. Az autóval rendelkezők aránya pedig 76 százalékról 84 százalékra nőtt, míg az autóval évente megtett távolság átlagosan 14 ezerről 17 ezer kilométerre emelkedett - derül ki a K&H biztos jövő indexéből. A kutatás szerint havonta átlagosan 20 ezer forintot költenek az autósok üzemanyagra, és a magyarok háromnegyede használt autóként vette gépjárművét.

egy bank is aktív része lehet a társadalomnak

újra elismerést kaptak a K&H társadalmi felelősségvállalási törekvései

Az idén 30 éves K&H elnyerte a Mastercard – Az év társadalmilag felelős bankja 2017 díjat. Az elismerés többek között azoknak a széles rétegeket megmozgató társadalmi felelősségvállalási kezdeményezéseknek köszönhető, mint például a K&H gyógyvarázs, a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő vagy a K&H: üzletet ide! program, amelyek reagálnak és választ adnak a társadalom aktuális igényeire.