hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

így lehet a rendszeres testmozgás öröm gyermeked számára

5+1 tipp a K&H-tól

A mozgásszegény életforma, és ennek következményeként a gyermekkori túlsúly az iskoláskorú gyerekeket is érinti Magyarországon. A K&H az egészséges életmód és a rendszeres testmozgás elkötelezett támogatójaként néhány tippet ad a szülőknek ahhoz, hogy a sportolás élményt nyújtson és beépüljön a gyermekek mindennapjaiba.

K&H e-dukáció: egyre nehezebb az adathalászoknak

résen vannak a netezők

Az internetezők 97 százaléka nem dől be a csalásra kitalált webáruházaknak és titkolja a jelszavát - többek között ez derült ki a K&H e-dukáció információbiztonsági programjához készült online tesztből. Szeptemberig több mint 16 ezren tették próbára tudásukat és a kitöltők 46 százaléka jól vizsgázott: 90 százalék feletti eredményt ért el. A legkevesebb helyes válasz a jelszómenedzselő programok használatára érkezett. 

K&H: iránytű a banki határidők labirintusához

Határidődömpinggel fordultak rá az őszre az ügyfelek és a bankok. Ugyan az internetes vásárlásra vonatkozó erős ügyfélhitelesítés határidejét egy évvel kitolták, ennek ellenére sok újdonság érkezik a közeljövőben. Életbe lép az erős ügyfélazonosítás, változik a tranzakciók biztonságát segítő sms-ek tartalma, és ne feledkezzünk meg az adategyeztetés október végi határidejéről sem – hívja fel a figyelmet a K&H. 

K&H: sokan elhagyták a mamahotelt

javultak a családalapítás körülményei

Budapest, 2019. szeptember 6. - A 19-29 éves fiatalok 43 százaléka lakik a szüleinél és 57 százalékuk él már önállóan – derült ki a K&H ifjúsági indexéből. Utóbbi a felmérés során eddig mért legmagasabb arány. Szintén rekordmagas szintet értek el a családalapítási mutatók: a fiatalok 31 százaléka szerint javultak a családalapítás körülményei, ráadásul 40 százalékuk úgy látja, a jövőben még kedvezőbbé válik a helyzet. A fiatalok túlnyomó része, 80 százaléka pedig stabilnak tartja párkapcsolatát.

K&H: napégés, napszúrás? kaphat fájdalomdíjat!

A biztosítási piacon belül évek óta erőteljes növekedésben vannak az utasbiztosítások. Tavaly 25 százalékkal nőtt a díjbevétel a teljes magyar piacon, erre jött az idei első negyedévben elért 7 százalékos plusz - derül ki a K&H összesítéséből. A K&H Biztosítónál is nagy a kereslet az utasbiztosításokra: az első félében közel 9 százalékkal nőtt az utasbiztosításokból származó bevétel, a szerződések száma pedig meghaladta a 22 ezret. Ma már nagyon sok káreseményre lehet kiegészítő biztosítás kérni, például a leégésre is. 

A K&H Bankcsoport 2019 első félévében 26,3 milliárd forint nettó nyereséget ért el, ami 9%-os éves növekedést jelent egyszeri tételektől tisztított, összehasonlító alapon; a K&H Biztosító nettó eredménye 2019 első félévében 2,7 milliárd forint volt, ami éves összehasonlításban 19% os növekedésnek felel meg

A babaváró hitelkérelmek értéke elérte a 29 milliárd forintot augusztus 31-ig, a K&H sikeresen elindította teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását mobil és e-bankján keresztül július 26-án, és júliusban megkapta a „Magyarország legjobb bankja 2019” díjat a Euromoney-tól

A K&H Bankcsoport erős pénzügyi teljesítményt érte el 2019 első félévében, 26,3 milliárd forint adózás utáni eredménnyel zárva az időszakot, ami 9%-os éves növekedést jelent egyszeri tételektől tisztított, összehasonlító alapon. A K&H Biztosító 2019 első félévében 2,7 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el, ami éves összehasonlításban 19%-os növekedésnek felel meg. Augusztus 31-ig a K&H 29 milliárd forint babaváró hitelkérelmet fogadott be, továbbá júliusban mind a mobilbankon, mind az e-bankon keresztül közvetlenül is elérhetővé tette a teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását. A Euromoney negyedik alkalommal is a K&H-nak ítélte a „Magyarország legjobb bankja 2019” díjat, a Randstad a pénzügyi szektor „Legvonzóbb Munkaadója” míg a Magyar Nemzeti Bank a „Zöld Bank” elismerésben részesítette a bankot.   

K&H: a lopástól félünk leginkább utazásnál

az időjárás-előrejelzés a kedvenc mobilapp

A magyarok közel fele tart attól, hogy utazás közben ellopnak tőle valamit. Attól viszont kevesen félnek, hogy másnak kárt okoznak - derül ki a K&H biztos jövő felmérésből. Kikapcsolódási céllal leginkább Ausztriába, Horvátországba, Szlovákiába és Olaszországba látogatnak el a magyarok, míg a munka miatt inkább Németország és Ausztria a célpont. A külföldi utazáskor használt mobilapplikációk közül az időjárás-előrejelző alkalmazások a legnépszerűbbek. Az utasbiztosítások közül pedig a netes összehasonlító oldalak és a rokonok ajánlása alapján választanak az érintettek.

K&H e-dukáció: a netezők felének visszaéltek már az adataival

Az internetezők közel fele, 49 százaléka érintett volt már netes visszaélésben. A legtöbben adathalászt e-mailt kaptak, de közel 20 százalék kattintott már vírusos e-mailre, 10 százaléknak pedig a közösségi média fiókját törték fel - derült ki a K&H e-dukáció információbiztonsági programhoz készített felmérésből. A K&H új programja keretében bárki tesztelheti, mennyire biztonságosan viselkedik az online térben. A bank célja, hogy mindenki felkészüljön az online világ veszélyeire. 

K&H: 10-ből 7 fiatal fizetésemelésre számít

A fiatalok többsége, 54 százaléka kisebb mértékű, míg 19 százalékuk komolyabb béremelésre számít a következő egy évben - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A dolgozó fiatalok 49 százaléka szereti a munkáját, ugyanakkor 32 százalékról 22 százalékra csökkent azok aránya, akik előrelépési lehetőséget is látnak a jelenlegi munkahelyükön. Hasonlóan kevesen, mindössze 37 százalék érzi megbecsültnek magát, ennek ellenére csak minden ötödik fiatal menne külföldre dolgozni.

videójáték a szoba falain túl

A mobiltechnológia és a sávszélesség fejlődése alapjaiban változtatja meg a videójátékok világát is. Ma már a gamerek nagyobb része játszik okostelefonon, mint asztali számítógépen, egy év alatt ugyanis 54-ről 65 százalékra ugrott itthon az okostelefonon videójátékozók aránya. Az e-sport hazai fejlődését támogató K&H szerint a digitális fejlődés egyre inkább teret enged a szabadban történő videójátékozásnak, így a fiatalok az online játék mellett offline közösségi élménnyel is gazdagodhatnak.