hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

Ördögi körbe kerülhetnek a munkavállalók a csökkent táppénz miatt

Hazánkban több mint két millióan élnek olyan háztartásban, ahol a megélhetés egyetlen ember fizetésén múlik. Persze még az sem jelent anyagi biztonságot, ha két kereső van a családban, mert egy baleset vagy súlyos betegség esetén jelentős jövedelem kieséssel kell számolni, miközben az egészségügyi kezeléssel kapcsolatos költségek még növelik is a háztartás havi kiadásait. A nyáron csökkentett táppénz összegek miatt feltehetőleg megnő azok száma, akik még súlyosabb panaszokkal sem fordulnak orvoshoz, ami komoly egészségi kockázatot jelent.

stagnáló árbevétel és nyereség várakozások

A kkv vezetők következő egy évre vonatkozó árbevétel és eredmény várakozásai szinten maradtak az előző negyedévhez képest. A hazai vállalkozások átlagosan 6,4%-os árbevétel és 3,6%-os eredmény növekedéssel számolnak a következő egy évben. Árbevételük jövőbeni alakulását tekintve a mezőgazdasági cégek a legoptimistábbak, miközben az ipari, építőipari cégek számítanak legkevésbé bevételük növekedésére. A nyereség növekedés nagyságát tekintve szintén a mezőgazdasági cégek a legpozitívabbak, míg a kereskedelmi szektor számít a legkisebb mértékű profitnövekedésre” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

stagnáló árbevétel és nyereség várakozások

A kkv vezetők következő egy évre vonatkozó árbevétel és eredmény várakozásai szinten maradtak az előző negyedévhez képest. A hazai vállalkozások átlagosan 6,4%-os árbevétel és 3,6%-os eredmény növekedéssel számolnak a következő egy évben. Árbevételük jövőbeni alakulását tekintve a mezőgazdasági cégek a legoptimistábbak, miközben az ipari, építőipari cégek számítanak legkevésbé bevételük növekedésére. A nyereség növekedés nagyságát tekintve szintén a mezőgazdasági cégek a legpozitívabbak, míg a kereskedelmi szektor számít a legkisebb mértékű profitnövekedésre” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

a K&H kgfb integrált kommunikációs kampány ezüst EFFIE díjat nyert a reklámhatékonysági versenyen

a hetedik EFFIE a K&H-nak

A K&H Csoport egy újabb EFFIE-vel térhetett haza a 2011-es reklámhatékonysági verseny díjkiosztójáról. A K&H biztosítási ismertségnövelő és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) kampánya segítette hozzá a K&H-t az újabb kiemelkedő elismeréshez. A K&H biztosítási szolgáltatások kommunikációja ezüst EFFIE reklámhatékonysági díjat nyert pénzügyi szolgáltatások kategóriában, mely a hetedik EFFIE a K&H életében és az első ezüst díj, melyet az EFFIE biztosítási kommunikációnak kiosztott.

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.10.14

A K&H Lízingcsoport közleménye ügyfélszolgálati iroda ünnepi nyitva tartásáról