hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: melyik üzlet Magyarország kedvence?

Gyakorlati segítséget nyújt a K&H a kis- és középvállalkozásoknak: a K&H: üzletet ide! program eredményei megmutatják, hogy az emberek milyen üzleteket, boltokat szeretnének a szomszédjukba. Elsősorban élelmiszer-üzletekre lenne szükség: a résztvevők 30 százaléka szeretne ilyet a közelébe. Az országon belül vannak jelentős különbségek is: a budapestiek például az országos átlagnál több vendéglátóhelyet és élelmiszerüzletet szeretnének.

az adókedvezményekre hajtanak a befektetők

Az alacsony kamatok a befektetők gondolkodását is megváltoztatták. A megtakarításokkal elérhető kisebb hozamok mellett egyre jobban felértékelődik az adókedvezmények szerepe - derül ki a K&H Alapkezelő befektetői felméréséből.

MagyarBrands elismerésben részesült a K&H

Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában MagyarBrands díjat kapott a K&H. A program hetedik éve díjazza azokat a hazai vonatkozású kiváló márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. 

K&H: még több családi napközit, bölcsődét és óvodát!

Bár az előző tanévben egyedül az óvodák száma nőtt az oktatási intézmények közül, a K&H: üzletet ide! program szerint még többre lenne szükség. A szavazatok alapján családi napközikre lenne a legnagyobb igény országszerte, de bölcsődékből és óvodákból is nyílhatna még jó pár. 

visszatér a kkv-k beruházási kedve?

Az év közbeni zuhanást követően megugrott a kkv-k beruházási hajlandósága, jelenleg a cégek fele tervez valamilyen fejlesztést – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból. A célokat tekintve a gépek, berendezések beszerzése áll az élen, megelőzve a sokáig elsőbbséget élvező informatikai fejlesztéseket. Leginkább az agráriumban és a középvállalkozásoknál számíthatunk beruházásokra a következő egy év során.