MagyarBrands elismerésben részesült a K&H

Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában MagyarBrands díjat kapott a K&H. A program hetedik éve díjazza azokat a hazai vonatkozású kiváló márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. 

Idén először három különböző – fogyasztói, üzleti és innovatív – kategóriában díjazták a legjobb márkákat. A K&H által elnyert MagyarBrandsKiváló Fogyasztói Márka díj odaítélése egy GfK kutatás alapján történik, amellyel a piaci jelenlétet, ismertséget és kedveltséget értékelik. A számszerűsíthető elemzéstegy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészíti ki, azok alapján, hogy az adott terméket, szolgáltatást vagy céget mennyire érezzük magunknak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, milyen a márka hírneve, illetve hazai márkaépítési gyakorlata. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a díj nemcsak elismerést jelent, hanem aktív segítséget is nyújt a fogyasztóknak, az ügyfeleknek és a partnereknek egyaránt.

A K&H hosszú évek óta elkötelezett aziránt, hogy ügyfeleinek mindig jobbat és többet kínálva erősítse piaci pozícióját és magyarországi szerepét. Az ország második legnagyobb fiókhálózatának fenntartása mellettaz ügyfelek kényelme és a szolgáltatások továbbfejlesztése érdekében az elmúlt két évben 1 350 millió forintot fordított digitális és mobil kényelmi megoldásokra. A jövőben cél az, hogy az ügyfelek az általuk választott értékesítési és digitális csatornán keresztül vegyék igénybe a banki szolgáltatásokat, és tovább finomodjanak az értékajánlatok a különböző ügyfélcsoportok számára.

A K&H Csoport

Az ország egyik vezető és országosan több mint 4000 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1600 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A K&H 2016. szeptember 30-án a Magyar Állam által kibocsátott instrumentumok 800 milliárd forintos állományával rendelkezett. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 5 évben összesen 239 milliárd forint (ebből 2015-ben 55 milliárd forint) adó és járulék megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez.

Főbb adataink:

K&H Bank 2016 III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 255 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 625 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 33,4 milliárd forint

K&H Biztosító 2016 III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 12,87 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 155,4 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 3,26 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,22 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu