hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: adtak egy pofont a lustaságnak a magyarok

mégis szeretünk sportolni

Bár a statisztikák szerint a szabadidejükben a magyarok leginkább tévét néznek és marginális a sport szerepe, a K&H: üzletet ide! programjának adatai szerint azonban a fitneszterem a harmadik legnépszerűbb kérés. Egy online térképes felületen a szavazatok alapján több mint 800 ilyen teremre lenne országszerte szükség. 

K&H: itt a kártyaforradalom - dübörög a netes vásárlás

jelentős kedvezményekkel jön a Black Friday

Egyre többen használják bankkártyájukat: idén 31 százalékkal nőtt a lakossági kártyás vásárlások száma, és emelkedett az interneten bonyolított tranzakciók mennyisége is - közölte a K&H. Az online megrendelések kézhezvételét teszik kényelmesebbé a csomagátvételi pontok, amelyekre leginkább a nyugati országrészben van kereslet – derül ki a K&H: üzletet ide! programjának adataiból. 

eljött a családbarát vállalatok ideje

A K&H Bank példaértékű családbarát szemléletét és tevékenységét Családbarát Vállalat 2016 – Mentor Szervezet elismeréssel méltatta a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom. 

díjeső a K&H-nak

megtakarítana? itt egy díjnyertes megoldás!

A K&H négy díjat is besöpört a “Mastercard - év bankja” versenyen. A K&H konstrukcióját választották a legjobbnak megtakarítási kategóriában, illetve a második leginnovatívabb bank díját is elhozta. Emellett az egyik hitelterméke szintén ezüstérmes lett, a mobilbankja pedig a harmadik helyet szerezte meg. 

ezt ne tedd, ha befektetésről döntesz

„Az amerikai elnökválasztás okozta piaci turbulencia jól mutatja, hogy a média a befektetésekre is erőteljes hatással van: hajlamosak vagyunk azokat a részvényeket, szektorokat vásárolni vagy éppen eladni, amelyek a hírekben szerepelnek.  Az egyes befektetések azonban főként akkor kerülnek a figyelem középpontjába, amikor az adott trend tetején járunk, így a hírekre alapozott hirtelen döntéseknek nagy ára lehet” – tájékoztatott Zobor Zsuzsa, a K&H Alapkezelő vezérigazgatója. 

K&H: mi van az egyetemisták kívánságlistáján?

A pécsi egyetemisták többek között mozit és virágost, míg a szegedi diákok például kávézót és hentest hiányolnak az egyetem mellől. A budapesti ELTE diákjai szakboltokat és ATM-et, míg a Semmelweis Egyetemnél vegyesboltot és zöldségest látnának a helyiek a legszívesebben – derült ki a K&H: üzletet ide! program eredményeiből.

jó év elé néznek a kkv-k

Jól fognak keresni a hazai kkv-k a következő egy évben, átlagosan 6,9%-os árbevétel és 4,6%-os profitnövekedést valószínűsítenek – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból. Árbevételük következő egy évi alakulását tekintve a kereskedelmi cégek, a profitot nézve azonban a szolgáltató szektor a legoptimistább.

mennyit vezet egy magyar nő? és egy férfi?

többször ülnek a férfiak volán mögé

A férfiak közel kétszer annyit autóznak, mint a nők, a közlekedési eszközök közül pedig az autót használják leggyakrabban a magyarok - derül ki a K&H biztos jövő indexéből. Ennek ellenére csak minden negyedik autós rendelkezik cascóval, 23 százalék pedig nincs tisztában azzal, hogy pontosan milyen kockázatokra nyújt védelmet a casco.

K&H: italboltot szeretne a libegő, a szegedi dóm pedig virágost

ezeket látnák a magyarok a nevezetességek közelében

A budapesti libegőhöz italboltot, a szegedi dómhoz virágboltot, Aggtelekre pedig gyógyszertárat kérnek a helyiek - derült ki K&H: üzletet ide! programjának eredményeiből. Az országos adatok szerint azonban a vegyesbolt a sláger.

a gyerekek miatt pattannak nyeregbe a magyarok

A leggyakrabban gépkocsival közlekednek a magyarok, a megkérdezettek 60 százaléka ül hetente többször a volán mögé. Azonban, ha van gyerek a családban, akkor többször váltanak két kerékre: a szülők 40 százaléka szeretne többet biciklizni, míg a gyermektelen felnőtteknek csak 27 százaléka tervezi ezt - derült ki a K&H Biztosító közlekedési szokásokkal fogalakozó kutatásából. A K&H biztos jövő indexe szerint a lakosság a közlekedési eszközök közül a legbiztonságosabbnak a vonatot tartja.