hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

bejött az alszámlák közti átjárhatóság

duplájával emelkedett a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma

Az alszámlák közötti átjárhatóságnak is köszönhetően hatalmas érdeklődés van a SZÉP kártya iránt. 2021 első felében duplájával emelkedett a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma és a szálláshely, valamint a szabadidő alszámlák használata is megkétszereződött az előző év azonos időszakához képest. Ezzel az első félévben a K&H SZÉP kártya költések elérték a 11 milliárd forintot.

80 millió forintnál jár ismét a viharszámla – hogyan érdemes védekezni a villámlással szemben

Újabb zivatarrendszer okozta vihar és jégeső pusztított országszerte az elmúlt hétvégén. A K&H-hoz 350 lakásbiztosításhoz és 150 casco biztosításhoz köthető kárbejelentés érkezett hétfő reggelig. A károk felmérése azonnal megkezdődött.

négyéves mélypontján az utazásra szánt költéseink

Jóval kevesebbet költenének idén a belföldi vagy külföldi utazást tervezők: a 183 ezer forintos átlagösszeg négyéves mélypontot jelent. Ebből az összegből egyébként átlagosan két fő menne pihenni - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Az utazást a legtöbben a megtakarításaikból, jövedelmükből finanszíroznák, de 10-ből 3-an a SZÉP kártyájukon található összeggel is számolnak.

17 éves csúcson a kkv-k várakozásai

20 pontra emelkedett a K&H kkv bizalmi index, ami a hazai kis- és középvállalkozások várakozásait 17 éve vizsgáló felmérés eddigi legoptimistább értéke. A minden szektorban pozitív képet mutató eredmények főként annak köszönhetők, hogy a cégek pénzügyi helyzetük alakulását és a gazdaságpolitikai intézkedéseket tekintve is derűlátók.

a rossz híreknek is van jó oldala

Érdekes kettősség uralta a piacokat az utóbbi hetekben. A  világgazdaság teljesítményére nézve rossz hírek láttak napvilágot, ez a jegybankokat is óvatosságra intette, így a piacokon több volt a vásárló, mint az eladó, a részvényárfolyamok feljebb mentek - derül ki Hajósi Péter, K&H alapok kezelőjének befektetési igazgatójának összeállításából. Bár rövid távon lehet egy megingás az elmúlt időszakban látott emelkedés után, de még mindig a részvényeket érdemes figyelniük a megtakarítóknak.

ez történt az első félidőben a babaváróval

Miközben a teljes magyarországi piacon a folyósított babaváró kölcsönök összege az év első öt hónapjában csökkent, a K&H-nál jelentősen, 36 százalékkal nőtt - ez csak egy, beszédes szám a 2 éves születésnapját ünneplő konstrukcióról, amelyhez hasonlóan kedvezményes államilag támogatott hitel korábban nem volt a piacon. A K&H babaváróinak nagy része biztosra megy, 10-ből 4-en úgy kérik a hitelt, hogy már úton van a baba.

erre figyeljünk utazás előtt, hogy biztos legyen a pihenés

Fokozatosan változnak az utazással kapcsolatos szabályok, így érdemes tisztában lenni a külföldi utazás tervezése során azzal, hogy az úticélul választott országra érvényes-e az utasbiztosításunk. A K&H utasbiztosítása azokra az országokra is kiterjed, amelyek ugyan szerepelnek a Külgazdasági és Külügyminisztérium által utazásra nem javasolt térségek listáján (I. kategória), de kizárólag a COVID-19 járvány miatt kerültek fel oda.

közel ezer lakásban tett kárt a vihar és a jég

A múlt hétvégi viharos időjárás miatt már több, mint 750 kárbejelentés érkezett a K&H-hoz. A társaság több kiemelt kárszakértője is a károk felmérésén dolgozik. A károk pontos összege még nem ismert, de a K&H becslései szerint akár 100 millió forint is lehet.

a digitalizáció a társadalmi szerepvállalásban is helyet kap

A társadalmi igények és a digitalizáció nyújtotta lehetőségek határozták meg a K&H elmúlt évi társadalmi felelősségvállalási tevékenységét. Az innovatív megoldások nemcsak a vírusjárvány kordában tartását segítették, de mára a mindennapi pénzügyi szolgáltatások részévé váltak. A K&H csatlakozott a Svéd Kamara által szervezett CSR Tudatossági Héthez, hogy ezzel is hangsúlyozza a téma fontosságát.

zsebünkben a bankunk - de beszélgethetünk is vele?

A modern technológia leglátványosabb eszközei az elmúlt öt évből a digitális személyi asszisztensek voltak. Ezek az asszisztensek képesek a beszédfelismerésre, legújabban pedig a vásárlásra is. Kérdés, hogy a bankolásban mennyire lesznek bevethetőek, és ha technológiailag lehetséges is, mindez az ügyfelek számára rejteget-e majd biztonsági aggályokat, például egy kávézóban megkérnénk-e a bankunkat élő szóban, hogy utalja el az aktuális rezsit.