hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: már közel 400 ezer forint megy el nyaralásra

jelentősen nőtt az utazási költségvetés

A nyaralást tervező középkorú magyarok átlag 397 ezer forintot szánnak az idei utazásukra, szemben az egy és két évvel korábbi 327 ezer, illetve 296 ezer forintos költségvetéssel a K&H biztos jövő index eredményei szerint. A kutatás szerint 8 százalékos azoknak az aránya, akik több mint 1 millió forintot terveznek idén elkölteni az utazásukra.

K&H: hátrányban a fiatal nők

a 19-29 évesek 26 százaléka képtelen megtakarítani

Sok fiatalnak a szűkös anyagi lehetőségek miatt nem jut pénze spórolásra, a K&H ifjúsági index szerint ezért a 19-29 évesek 26 százaléka nem tud félretenni. Jelentős különbség mutatkozik a nemek között a megtakarítási lehetőségekben: míg a férfiak 19 százaléka nem tesz félre, addig a nők esetében ez az arány már 33 százalék: ebben szerepet játszhat, hogy a fiatal férfiak nettó jövedelme 246 ezer forint, szemben a nők 201 ezer forintjával. A megtakarítással rendelkező fiatalok elsősorban lakásra gyűjtenek, de az utazás és az autóvásárlás is a térképükön van.

K&H: csökkent a munkahelyi stabilitásérzet a fiataloknál

41% érzi magát megbecsültnek az állásában

Visszaesés látható a dolgozó fiataloknál: a munkahelyüket csak 51 százalékuk tartotta kellően stabilnak 2025. első negyedévében, ami csökkenést jelent az előző év utolsó negyedéhez képest, és elmarad a K&H ifjúsági index hosszú távú átlagától. Emellett a megbecsültség terén is bőven van tér a fejlődésre, ahogy a karrierkilátások szempontjából is javulhatna a helyzet.

kiélezett küzdelmek a K&H Egyetemi E-sport Kupa döntőjén

itt a 2025-ös egyetemi e-sport rangsor

2025-ben negyedik alkalommal rendezték meg a K&H Egyetemi E-sport Kupát, amelynek online selejtezőit követően a játékosok április 30-án, a Gamerlandben megrendezett döntőben, élőben LAN-on mérkőztek meg egymással. Az idei szezonban a játékok új rendszerben történő lebonyolítása mellett kiemelt figyelmet kapott a fenntarthatóság is. A League of Legends és Valorant kategória győztesei a pénzdíjazáson felül a Magyar E-sport Szövetségen keresztül nemzetközi versenyeken, Európa legjobb egyetemi csapataival mérkőzhetnek meg májusban.

a generációváltás nem jelent egyet a régi értékek kisöprésével

Minden vállalkozásvezető életében eljön az a pont, amikor át kell adnia a stafétabotot a következő generációnak. Ám a fiatalítás nem feltétlen jár együtt azzal, hogy a jól bevált gyakorlatokat, a megteremtett értékeket, hagyományokat is lecserélik. A 40. jubileumi K&H családi vállalatok klubon a generációváltásról volt szó a korábbi értékek megőrzése mellett. A családi vállalatok egyre növekvő nemzetközi jelentőségét mutatja, hogy a KBC csoport bolgár bankja, az UBB a K&H mintájára épp most indította el a saját Családi Vállalatok Központját.

átlagosan évi félmillió forintot lehetne spórolni a családi házaknál a K&H rezsikalkulátora szerint

több ezer család térképezte fel otthona energiahatékonyságát

Néhány kattintással fény derülhet egy ingatlan energiaigényére, üzemeltetési költségeire, sőt, a felújítás utáni megtakarítási lehetőségekre is – ezt kínálja a K&H rezsikalkulátora, amelyet a tavaly őszi megújítása óta már több ezren töltöttek ki. Az adatok alapján kiderül, milyen típusú ingatlanokban élnek a felhasználók, hogyan fűtenek, milyen állapotban van otthonuk – és legfőképp: mit tehetnek a fenntarthatóbb működés érdekében.

K&H: lesz pénz szabadságra? sokaknál nemigen

fokozódik az utazási kedv, de még nem az igazi

Bár fokozódik a középkorú magyarok utazási kedve, a tavalyelőtti mélypontot megelőző szint még messze van a K&H biztos jövő index szerint. A legtöbben, a 30-59 éves korosztály 55 százaléka legfeljebb 4 napos belföldi utazást tervez az idén, szemben az előző két évben látott 51 és 46 százalékkal. Hosszabb, akár külföldi, akár belföldi pihenés csak 39 százalékuknál szerepel a forgatókönyvben. A többség elsősorban pénzhiány miatt kénytelen lemondani erről.

díjmentes biztonságtudatossági programot kínál vállalati ügyfelei számára a K&H

Idén áprilistól új, díjmentes biztonságtudatossági programot indít vállalati ügyfeleinek a K&H Bank. Az októberig tartó kezdeményezés célja, hogy segítséget nyújtson a vállalkozások számára a digitális fenyegetettségek felismerésében és kezelésében. A program három különböző, ámbár egymást kiegészítő elemből áll, melyek mindegyike hozzájárul a cégek kiberbiztonsági felkészültségének erősítéséhez.

K&H: megjelentek a tiktokos csalók

a fiataloknak minden platformon résen kell lenniük

Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba vehetnek, életkortól függetlenül. Ráadásul már a TikTokon is próbálkoznak, így a fiatalok is célkeresztbe kerülhetnek. A K&H nemcsak figyelmeztet, de tanácsokat is ad a Z-generációnak és a kiskamaszok szüleinek a tudatos és biztonságos netezéshez. Emellett a K&H Vigyázz, kész, pénz! diákoknak megrendezett vetélkedője is segíti a fiatalokat abban, hogy maguk is felismerjék és elkerüljék az online veszélyeket.

falunyi áram napenergiával, 2000 autó kibocsátásával kevesebb CO₂

tavaly is odafigyelt a K&H a fenntarthatóságra

Az ESG jelentések kötelezővé válásával a fenntarthatóság már nem választás kérdése, hanem törvényi kötelezettség, így a nagyvállalatok egyre tudatosabban törekszenek arra, hogy mérhető eredményekkel és átfogó programokkal vívják ki a fogyasztók bizalmát. A K&H-nál mindez nem számít újdonságnak: a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás évek óta mindennapi tevékenységének szerves része. Saját működésében is odafigyel a fenntarthatóságra – például 30 elektromos autó Föld körüli útjához elegendő áramot termelt tavaly napelemmel – és környezettudatos pénzügyi megoldásokkal, zöld hitelekkel, felelős befektetésekkel igyekszik elősegíteni egy fenntarthatóbb jövő megteremtését.  A K&H most megjelent, 2024-es fenntarthatósági tevékenységeinek áttekintése konkrét példákon keresztül mutatja be a vállalat ezirányú eredményeit.