hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

többet ésszel

a K&H tanácsai a hazai kisbefektetők részére

Az év első negyedévét jellemző optimizmus után a növekedési és adósságproblémák hatására egyre nagyobb a bizonytalanság a piacokon, ami jelentős árfolyammozgásokat von maga után. A megtakarítók elbizonytalanodnak, és ilyen helyzetben sokszor kapkodó, irracionális befektetési döntéseket hoznak. Ahhoz, hogy egy befektetés a jelenlegi gazdasági környezetben sikeres legyen, nem elég azonban azt megnézni, hogyan teljesítenek a piacok, illetve milyen befektetési eszközök népszerűek. Legalább ennyire fontos az is, hogy tisztában legyünk a befektetésünk céljával, megfelelően válasszunk időtávot, és ne érzelemből, hanem megfontolt tájékozódás után döntsünk. A K&H szakemberei a hazai kisbefektetők számára rendezett országos rendezvénysorozat budapesti állomásán bemutatták a tipikus befektetői hibákat, valamint az ezek elkerülését lehetővé tevő eszközöket, technikákat.

a K&H Biztosító figyel legjobban az ügyfeleire

A K&H Biztosító lett az Év Fogyasztóbarát Biztosítója, a díjat független szakmai zsűri szavazta meg a pénzintézetnek. Az elismerés komoly támpontot adhat a tudatos vásárlóknak, hogy könnyebben választhassanak a biztosítók között. Az első alkalommal odaítélt díjat Luc Cools, a K&H Biztosító vezérigazgatója vette át a mai napon.

10 hasznos tipp a SZÉP Kártyák biztonságos használatához

A K&H tapasztalatai szerint a SZÉP Kártyákat tulajdonosaik a kézhezvétel után rövid időn belül használni kezdik. A K&H szakértői összegyűjtötték azokat az elővigyázatossági lépéseket, amelyeket érdemes megtenni a kártya használata előtt.

cafeteria: minden második kkv alkalmazza

„A hazai kkv-k több mint fele továbbra is használni kívánja a béren kívüli juttatásokat, ugyanakkor minden cafeteria elem esetében jelentős visszaesés tapasztalható a néhány évvel ezelőtti alkalmazáshoz képest. Egyedül az újonnan bevezetett SZÉP Kártya tervezett alkalmazása növekszik jelentős mértékben. Az étkezési és a közlekedési hozzájárulás mellett így az üdülési csekk szerepét átvevő SZÉP Kártya stabilan a harmadik legnépszerűbb juttatási forma” – mondta el Németh László, a K&H Kkv marketing főosztály vezetője.

lendületes a K&H SZÉP Kártya első negyedéve

Lendületesen indult a K&H Széchenyi Pihenőkártya programja ez első negyedévben. A K&H kibocsátotta az ötvenötezredik K&H SZÉP Kártyát. A K&H tapasztalatai szerint a munkavállalók a kártyák kézhezvétele után rövid időn belül használatba vették azokat, és ez idáig több mint 30.000 tranzakciót indítottak el a K&H SZÉP Kártyákkal, mintegy 42 millió forint értékben.