könnyebb lesz SZÉP Kártyával fizetni mikrovállalkozásoknál is

kedvezményes POS terminálok a K&H közreműködésével

A kedvezményes áron elérhető K&H SZÉP Kártya elfogadására alkalmas POS terminálokkal olyan kis- és mikrovállalkozások is a SZÉP Kártya elfogadók közé léphetnek, amelyeket eddig a POS terminál magas üzemeltetési költsége tartott vissza a csatlakozástól.

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a SZÉP Kártyabirtokosok és az elfogadók számára is a klasszikus kártyás fizetés a legegyszerűbb megoldás. Számos mikro- és kisvállalkozásnak azonban egy hagyományos POS terminál beszerzése és üzemben tartása olyan költséget jelent, amelyet nem tudnak vállalni. A K&H és a Cardnet ezeknek a vállalkozásoknak kínál november közepétől kedvezményes áron, kizárólag SZÉP Kártya elfogadásra alkalmas K&H SZÉP Kártya POS terminálokat. 

„Az eddigi közel egymillió K&H SZÉP Kártya tranzakció 96 százaléka POS terminálon keresztül történt. Fontosnak tartjuk, hogy azok a vállalkozók se essenek ki az elfogadói körből, amelyek eddig nem tudtak hagyományos POS terminált üzemeltetni és ezzel gördülékennyé tenni a SZÉP Kártyás fizetést ” – mondta el Dr. Bába Ágnes a K&H Bank lakossági banki üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese.

Ha a kereskedő ezt kéri, úgy a másik két SZÉP Kártya kibocsátó bank pihenőkártyájának elfogadására is alkalmas lesz a készülék. Természetesen ehhez a másik két kibocsátóval is meg kell kötniük az együttműködési szerződést. 

„A K&H SZÉP Kártya birtokosok a munkáltatójuktól a nekik járó összeg több mint 60 százalékát az úgynevezett vendéglátás zsebbe kérték. Az itt elérhető pénzt étkezésre, éttermi szolgáltatásokra, élelmiszervásárlásokra fordíthatják a kártyabirtokosok, így jellemzően a SZÉP Kártya rendszernek ebben a szegmensében költik el leggyorsabban a rendelkezésre álló keretet. Az új SZÉP Kártya POS terminál ennek a vállalkozói körnek a munkáját is megkönnyítheti” – tette hozzá Dr. Bába Ágnes.

K&H SZÉP Kártyával közel 80.000 munkavállaló rendelkezik, a Bank 12.000 elfogadóhellyel kötött ez idáig szerződést.

K&H Csoport

Az ország egyik vezető pénzintézeteként – országosan közel 4000 munkatársával – a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 226 lakossági fiókkal pénzügyi szolgáltatásokat kínál mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének. A magyar gazdaság működését közel 1900 milliárd forintnyi kihelyezett hitel és hiteljellegű (hitelkeret és garancia) állománnyal segíti, a vállalkozások, a vállalatok, az önkormányzatok és a háztartások finanszírozásán keresztül. A cégcsoport teljes tevékenysége során több mint 4000 magyar beszállító cégnek, mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 10 évben 123 milliárd forint adó megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez.

A KBC az elmúlt 15 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba, ezáltal az országba. A KBC 2011-ben adta át két, egyenként 30-30 milliárd forint értékű beruházását, a K&H Csoport székházát Budapesten és egy számítógépes ikeradatközpontot Baracskán és Törökbálinton. 

főbb adataink:

K&H Bank
2012. szeptember 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 209 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2357 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 14,6 milliárd forint

K&H Biztosító
2012. szeptember 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 9,6 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 106,4 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény  (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,4 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,1 milliárd forint

Kapcsolattartó

Lesti Mónika

Kommunikációs igazgatóság
  • 06 1 328-9181
  • monika.lesti@kh.hu
  • www.kh.hu