hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

mennyire számítanak a státusszimbólumok életünkben?

fontos, hogy a gyerekek helyén kezeljék a pénz értékét

A felnőttek igyekeznek magukról jó benyomást kelteni, például az anyagiak tekintetében. Ezért fontos számukra, mit mutatnak kifelé: milyen környéken laknak, mekkora a lakásuk, milyen kocsival járnak, hova mennek nyaralni. Tárgyiasult világunkban nélkülözhetetlen, hogy a gyerekek helyén tudják kezelni a pénz értékét, különben felnőttként csak azért fognak dolgozni, hogy ők is megszerezzék a vágyott vagyontárgyakat – állítja a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő meghirdetője.

díjat nyert a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő

a „CSR Best Practise 2012” pályázaton mintaértékűnek ítélték a programot

A K&H Bank a Mintaértékű CSR projekt kategóriában nyert a Magyar Public Relations Szövetség „CSR Best Practice 2012” pályázatán. A zsűri azzal indokolta döntését, hogy a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedővel a Bank hozzájárult a társadalmilag felelős üzleti magatartás magyarországi elterjedéséhez.

okostelefont karácsonyra?

tanítsuk meg a tinédzsereknek a költségfigyelést

A mobiltelefon évek óta slágertermék karácsonykor, csakúgy, mint általában a műszaki cikkek. Sok tinédzser ilyenkor kapja meg élete első okostelefonját. Annak érdekében, hogy pár hónap múlva ne szembesüljenek a szülők a horribilis költségekkel, érdemes az ajándék átadásával egyidőben tisztázni azt is, mit szabad letölteni a telefonra, és milyen funkcióját meddig lehet használni – javasolja a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő meghirdetője.

Csillagok háborúja és Queen poszterekre ment el Gönczi Gábor zsebpénze

összeállt a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő zsűrije

Gyerekkorában poszterekre, kamaszként zenekarának felszerelésére költötte el megtakarított pénzét Gönczi Gábor műsorvezető, aki idén először vesz részt a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedőn zsűritagként. A háromfordulós versenyre 3-5 fős általános iskolás csapatok nevezhetnek 2014. január 10-ig.

karácsonyi bevásárlás egyetlen érintéssel

PayPassTM kártyák a K&H-nál

A K&H Bank statisztikái szerint decemberben a bankkártyás vásárlások és készpénzfelvételek összege mintegy 10 százalékkal nő meg az előző hónapokhoz képest, a kártyás vásárlások száma pedig 12 százalékkal emelkedik ilyenkor. A karácsonyi vásárlást a K&H a PayPassTM technológiával ellátott, érintés nélküli bankkártyájának bevezetésével teszi egyszerűbbé.