hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a nyugdíjbiztosítás lendíti át a holtponton a piacot fordulóponthoz ért az életbiztosítási piac

Az államilag támogatott nyugdíjbiztosítások jelentős szerepet játszottak abban, hogy az életbiztosítási piac 2014-ben fordulóponthoz ért, és lassan visszatalál a válság előtti szintre. A K&H biztosítója tavaly a piaci növekedést meghaladva, jellemzően két számjegyű bővülést ért el az életbiztosítási díjbevételekben és díjtartalékban. A társaság a teljes piacon a díjbevételek tekintetében idén ismét egy számjegyű növekedést és a bankbiztosítók további térnyerését várja. A nyugdíjbiztosításokkal megalapozható a megfelelő időskori életszínvonal, a K&H-nál az ügyfelek döntő többsége a rendszeres díjas konstrukciókat preferálja, kétharmaduk 6-12 ezer forintos díjat fizet havonta. Ha időben elkezdi valaki a spórolást, akkor nyugdíját akár átlagos jövedelmének 25-30 százalékával egészítheti ki 15 évig.

Visszafogadó Munkahely a K&H

Legnépszerűbb Visszafogadó Munkahely Díjjal ismerte el a K&H Csoport kismamákat segítő törekvéseit a JÓL-LÉT Alapítvány. A gyermekgondozási szabadságukból visszatérő nőket segítő vállalatoknak járó címet a Bankcsoport K&H Welcome Back elnevezésű programjának köszönhetően kapta.

bizonytalan a kkv-k beruházási szándéka

Újból visszaesett a kkv-k beruházási hajlandósága, év végén a cégvezetők 56%-a tervezett valamilyen fejlesztést. Ezzel megtörni látszik a korábban elindult pozitív, növekvő tendencia. A célokat tekintve továbbra is az IT fejlesztések állnak az élen, és leginkább a mezőgazdasági cégeknél, valamint a középvállalkozásoknál lehet számítani beruházásra az idén – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legfrissebb adataiból.

az átalakuló Ázsiára érdemes befektetésként is odafigyelni

A világ legnépesebb régiójának fogyasztása egyre növekszik, amelyet befektetési szempontból is érdemes kihasználni. A K&H változó Ázsia tőkevédett alap olyan nemzetközi nagyvállalatok részvényeiből kínál részesedést, amelyek stabil fejlett piaci háttérrel, ugyanakkor az ázsiai régióban dinamikus növekedési potenciállal bírnak.

Legjobb Ügyfélélmény Projekt 2014 díjat nyert a K&H távhitelezési programjával

2015. március 6. – Első helyezést ért a K&H Csoport ügyfélélményt növelő, innovatív távhitelezési programjával a Develor által meghirdetett Best CX Project Award (Legjobb Ügyfélélmény Projekt 2014) pályázaton. A tavaly február óta igénybe vehető, akár videókonferencián is lefolytatható személyre szabott hiteltanácsadási szolgáltatás eredményeképpen kétszer annyian kértek tanácsot a szakértőktől a szolgáltatást nyújtó bankfiókokban.