hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

három kategóriában bizonyultak legjobbnak a K&H alapok

Három első helyezést értek el a K&H Alapkezelő befektetési alapjai a Privátbankár.hu idei rangsorán: a dinamikus vegyes alap, a tőkevédett alap és a hazai részvénybefektető alap kategóriában is a legjobban teljesítettek. Ezzel a K&H Navigátor Alap megtartotta első helyét, hiszen 2018 után idén is kiérdemelte a Budapesti Értéktőzsde különdíját, mint az Év Legjobb Hazai Részvénybefektető Alapja.

még nem alkalmazkodtak a kkv-k az új cafeteria rendszerhez

Az idei évre vonatkozó cafeteria szabályok elfogadása után érezhetően lecsökkent az ebben  gondolkodó vállalkozások aránya. Tavaly év végén már csak 10-ből 5 cég tervezett valamilyen béren kívüli juttatást adni dolgozóinak idén, holott korábban még 10-ből 7 cég vélekedett így – derül ki a K&H kkv bizalmi index legutóbbi adataiból. A szabályok változása következtében a top 3 nyújtani kívánt cafeteria elem közül mindössze a harmadik helyen szereplő étkezési hozzájárulás SZÉP Kártyán számít valóban béren kívüli juttatásnak, ami jól mutatja, hogy a kkv-k év végén feltehetően kivártak az új rendszerrel kapcsolatban.

3 tény a fiatalok pénzügyeiről

a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői 9 évnyi tapasztalatot gyűjtöttek össze

A K&H Csoport 2010 óta minden tanévben megrendezi pénzügyi vetélkedőjét, amelyen több mint 46 000 diák és több mint 5000 felkészítő vett már részt. A 2018/19-es tanévben pedig ismét rekordszámú, közel 8300 fiatal méri össze tudását a versenyen. Az eltelt 9 év alatt a szervezők számos fontos tapasztalatot szereztek az ismeretek adása és a fiatalok hozzáállása kapcsán. Összegyűjtötték a legfontosabb tényeket, amiből az is kiderül, hogy bizony csak a matektudás kevés ahhoz, hogy a gyerekek okosan tudjanak bánni a pénzzel. Az alapfogalmakat pedig ha a fiatalok saját életéből hozott témákhoz kötjük, játékos formába csomagoljuk, érdekes lesz számukra és kontextusban is gyorsan megtanulják használni.

a sikeres céges bemutatkozó 4 szabálya

avagy hogyan szerezzünk befektetőket ötletünk megvalósításához

A sikeres pitch vagy villámprezentáció titka, ha 3 percben úgy be tudjuk mutatni cégünket, hogy azzal akár egy cápa, azaz befektető figyelmét is fel tudjuk kelteni. Ehhez a K&H, a Cápák között versenyzőinek pénzügyi mentora gyűjtötte össze azt a 4 kritikus részletet, amire mindenképpen érdemes odafigyelni a bemutatkozás során.

testi-lelki megújulást hoz a tavasz

a K&H gyógyvarázs mesedoktorok újra gyógyítanak

Az influenzajárvány miatt január közepétől a kórházak nagyrésze látogatási tilalmat rendelt el. A tél után lassan a járványnak is búcsút inthetünk, így egyre több kórház nyithatja meg újra kapuit a látogatók és a mesedoktorok előtt. A K&H gyógyvarázs mesedoktorok programban regisztrált közel 60 000 önkéntest most 42 intézmény kisbetegei várják, hogy a mesék varázserejével mielőbb meggyógyulhassanak. A hosszú tél után a testünk és lelkünk is nagyobb figyelmet igényel, így a K&H gyógyvarázs szervezői összegyűjtötték, hogyan támogathatjuk gyermekünk egészségét.

Itt a vége...

Erőteljes fordulatot vett az amerikai jegybank: idén már nem várható kamatemelés, sőt, a befektetők egyéves időtávon kamatcsökkentést prognosztizálnak. Ez azt jelenti, hogy a Fed elérte a kamatemelési ciklus végét, és ismét a piacok támogatása kerül a fókuszba, ami egyúttal az MNB számára is kedvező lehet az alacsony kamatszint további fenntartásához. Mindez leginkább a részvények és a feltörekvő piac számára kedvező – elemezte a monetáris fordulat várható hatásait a K&H Alapkezelő.

egyre több fiatal gondol az öngondoskodásra

a K&H Csoport szerint a gyerekek is megértik miért fontos törekedni az anyagi bizonytalanság csökkentésére

Sokan nincsenek tisztában azzal, mit jelent valójában az öngondoskodás, mi a szerepe a mindennapokban? Pedig gyakran ez jelentheti a kiutat az anyagi bizonytalanságból, kiszolgáltatottságból. A K&H ifjúsági index felmérése szerint ennek fontosságát egyre több fiatal ismeri fel, három hónapnál hosszabb időt jövedelem nélkül a fiatalok 36 százaléka tudna áthidalni és egyre többen tesznek félre a nyugdíjas éveikre is.  A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői fontosnak tartják, hogy erről a témáról minél korábban tudást szerezzenek a gyerekek.  Tisztában kell lenniük azzal, felnőttkorukban milyen lépéseket kell tenniük, ha biztonságban akarják tudni jövőjüket, ezért a verseny idei fókusztémája is az öngondoskodás.

újabb 7,5 millió forint a gyermekegészségügynek

korszerű műszerekkel gazdagodott a K&H gyógyvarázs területi pályázat 21 nyertes intézménye

21 gyermekgyógyító intézmény – köztük kórházi osztályok, gyermekorvosi rendelők, védőnői szolgálatok és egy mentőállomás – kapott közel 7,5 millió forint értékben olyan, a kicsik egészségmegőrzéséhez és mindennapi gyógyításához szükséges eszközöket, mint a szemészeti vizsgálatoknál használt szemtükröző műszer vagy a digitális műszerek térhódításának jeleként igényelt, a vírusos és bakteriális betegségek megkülönböztetésére szolgáló CRP tesztelő készülék. A K&H gyógyvarázs területi pályázat nyerteseinek kiválasztásában a helyi közösségek is aktív szerepet vállaltak, hiszen az ő szavazataik alapján kerültek ki a nyertesek.

teljes szemléletmódváltást követel a klímaváltozás

A foltokban lehulló intenzív csapadékra és az extrém melegekre a kímélő és nedvességmegőrző talajművelés lehet a válasz, miközben a klímaváltozás miatt a növénytermesztőket az egyre több, eddig leginkább a mediterrán éghajlaton őshonos rovarok elterjedése fenyegeti – hangzott el a K&H-ban rendezett, a hazai agrár- és élelmiszeripar legfontosabb szereplőinek fórumául szolgáló Agrár Klubon.

K&H: havi 251 milliót költenek a mobiltárcások

Megközelítette a 4 milliárd forintot a mobiltárcás költések összege a K&H-nál a 2017 novemberi indulás óta eltel 15 hónapban. Ráadásul az aktív mobiltárcás ügyfelek a kártyás vásárlásaik több mint felét fizették okostelefonjukkal. A K&H mobiltárcásai havonta átlagosan 54 ezer forintot, egy-egy vásárlásnál pedig átlagban 4488 forintot költöttek. Az ügyfelekre jellemző egyébként, hogy leginkább 5 ezer forint alatti vásárlásra használják a mobiljukat. A K&H tapasztalatai szerint a mobiltárcás ügyfelek szeretik ezt a megoldást és a jövőben várhatóan egyre többen használják majd a szolgáltatást.