hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

töretlen a hazai vállalkozások optimizmusa

Bizakodva néznek a jövőbe a hazai cégek. A K&H kkv bizalmi index 2 pontot mozdult felfelé, így 10 ponton áll, ami az index történetében a második legjobb eredmény. Eközben a középvállalkozások bizalma az egekbe szökött, jelenleg 31 ponton áll.

Király Marcell, K&H Csoport, Aranykaptár kitüntetést kapott a Magyar Bankszövetségtől

Király Marcellnek, a K&H Csoport Vállalati hitelbírálat és speciális hitelek főosztály vezetőjének munkásságát a Magyar Bankszövetség Aranykaptár Kitüntetéssel ismerte el.

a jó ötlet nem a kortól függ

egyetemistákat vár a Start it @K&H inkubátor

Hány évesen vagyunk a legkreatívabbak? - ez persze számos tényezőtől függ, ám a húszas éveikben járó fiatalokra általánosságban jellemző, hogy egyéni megoldásokat keresnek. A Start it @K&H inkubátora, az AIESEC és az InCube ezért olyan kreatív egyetemistákat vár, akiknek igazán izgalmas ötletük van, és készek arra, hogy ezzel saját vállalkozói karrierjüket beindítsák. 

5 tipp hogyan lehet pénztárcabarát a környezetbarát

8. osztály után se hagyjunk fel a környezettudatossággal! a Föld Napján a K&H Csoport figyelmeztet: a környezetvédelem pénzügyi örökségünk is

A Föld Napját Magyarországon 28. alkalommal rendezik meg április 22-én, amely mára a legnagyobb környezetvédelmi eseménnyé nőtte ki magát hazánkban. Mit tehetünk a mindennapjainkban, kis odafigyeléssel is a minket körülvevő környezetért, ami amellett, hogy csökkenti ökológiai lábnyomunkat, a pénztárcánkat is kíméli? Hogyan lehet a környezetbarát élet pénztárcabarát is egyben? A K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedő célja, hogy segítse a gyerekeket abban, hogy felnőttként majd okos és tudatos döntéseket hozzanak, ezért a szervezők összegyűjtötték azokat a tippeket, amivel szülőként ebben is példát mutathatunk számukra.

K&H: drágábban buliztak a diákok

a fiatalok fele többet szeretne spórolni idén

A fiatalok nagy része a korábbinál többet költött 2017-ben és a jövőben is a kiadásaik növekedésével számolnak – derült ki a K&H ifjúsági indexéből. A fiatalok 41 százaléka élelmiszerre adott ki többet, a diákoknál viszont leginkább a szórakozásra ment el nagyobb összeg. A fiatalok fele azonban azt tervezi, hogy idén növeli a megtakarításait.

halványabb az optimizmus a nagyvállalatok körében

Enyhén mérséklődött az optimizmus a hazai nagyvállalatok körében – jelzi a K&H nagyvállalati növekedési index első negyedéves eredménye. A legnagyobb hazai cégek éves várakozását jelző mutató 1 ponttal csökkent, így jelenleg 11 ponton áll.

idén új értelmet nyerhet a fekete arany

Miközben a részvénypiacok jócskán próbára teszik a befektetők idegeit, az olaj árfolyama külön utakon jár. Ennek oka, hogy a világgazdasági bővülés érett szakaszba lépett, ami fokozza a nyersanyagok – így az olaj – iránti keresletet is. Az emelkedő olajár hatására természetesen a kitermelés növekedésére is számítani lehet, a K&H befektetési szakemberei szerint azonban a jelenlegi környezetben aranyat érhet egy olajpiaci befektetés.

adni vagy nem adni – mire tanít a zsebpénz?

Minden harmadik családban divat a zsebpénz, a 6 éven aluliak havonta 500 forintnál kevesebből, a 7-14 évesek 500 és 1000 forint közötti összegből, míg a 15 éven felüliek 2 és 5000 forint közötti zsebpénzből gazdálkodnak havonta. 11 éves kor felett a döntő többségnek már van saját pénze, legyen az zsebpénz, ajándék vagy épp házimunkával szerzett jövedelem – derül ki egy korábbi kutatásból. A zsebpénz jó eszköz arra, hogy a gyerek megtanulja a pénz megszerzését, beosztását, megtakarítását és gyarapítását. De hogyan érdemes adnunk és mennyi legyen? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői összegyűjtötték a legfontosabb tippeket a szülőknek, hogy gyermekük pénzügyileg tudatos, okos döntéseket hozó felnőtté válhasson.

új, önhajtós kerekesszék segíti a gyermekrehabilitációt Miskolcon

Közel 10 ezer rehabilitált gyereknek adhat sikerélményt az az önhajtós kerekesszék, amit a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház a K&H gyógyvarázs területi pályázatnak köszönhetően szerezhetett be. A Gyermek Rehabilitációs Osztályon kezelt gyerekeket ugyanis több gyakorlásra motiválhatja a modern eszköz, így mielőbb felépülhetnek, visszatérhetnek családjuk, barátaik körébe, és újra teljes életet élhetnek.

7 bevétel-növelő tipp startupoknak

A startupok fő célja, hogy innovatív ötletüket ne csak hazai, de nemzetközi környezetben is sikerre vigyék. Ennek azonban számos buktatója van a nyelvi korlátoktól a kapcsolati tőke hiányán át a nemzetközi vevők felkutatásáig, amire a Start it @K&H inkubátor és az Infinityn International 7 hasznos tippet kínál.