hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H fenntarthatóság index: szakadék a tettek és a szándékok között

A főindex értéke a közepesnél gyengébb értéknek felel meg

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét - de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb cégek kiemelten kezelik a fenntarthatósági stratégiát és szívesen beszélnek is róla. A magyar cégvezetők ötöde azonban még megkérdőjelezi, hogy a klímaváltozás emberi tevékenység eredménye lenne.  Először készült átfogó felmérés a hazai közepes és nagyvállalatok körében a fenntarthatóságról, amellyel útjára indult a K&H fenntarthatósági index. A főindex 38 pontos értéket ért el, ami a skála terjedelmét figyelembe véve a közepesnél gyengébb értéknek felel meg.

komplett belföldi nyaralás K&H SZÉP kártyával: több mint 2700 településen, több ezer új elfogadóhely

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az év első hónapjainak többszörösét is elérheti a SZÉP kártyás fizetések értéke. A belföldi kikapcsolódást segítheti, hogy idén több ezer új K&H SZÉP kártya elfogadóhely és több mint 200 új település csatlakozott a programhoz, így már összességében közel 40 000 helyszínen és az ország több mint 2700 helységében fizethetünk vele a nyári élményekért.

már nem előny, hanem alapkövetelmény

így használják a hazai startupok a legújabb technológiákat

A legmodernebb technológiák már nemcsak a tech cégek kiváltságai: a hazai startupok a fejlesztés során is alkalmazzák és a termékeik, szolgáltatásaik használatába is beépítik azokat - derül ki a Start it @K&H inkubátor tapasztalataiból. Ehhez persze a csapatokba olyan szakemberek is kellenek, akik részt tudnak venni a programozásban vagy irányítani tudják a külső fejlesztőket.

a kommunikáció és a bizalom a legjobb motiváció

A távoli munkavégzés miatt az alkalmazottak közti kommunikáció közel kétharmada megszűnt egyről a kettőre. A K&H családi vállalatok klubon kiderült, hogy rövidtávú célokkal és nagyobb bizalommal tehetünk azért, hogy ennek ne lássa kárát a szervezeti kultúra és a termelékenység.

a K&H beszállt a magyar autópark zöldítésébe, 2,5 százalékos kamattal

tisztán elektromos autókhoz kaphatnak kedvező finanszírozást a vállalkozások

A villanyautózás térnyerése érdekében a K&H június 10-től bevezette a Zöldautó Finanszírozást. Ennek keretében évi 2,5 százalékos fix kamatozású, forintalapú lízingkonstrukcióval vehetnek egy-egy darab használt vagy új tisztán elektromos személyautót a vállalkozások.  A kedvezményes kondíciók visszavonásig érvényesek.