hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

MagyarBrands elismerésben részesült a K&H

Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában MagyarBrands díjat kapott a K&H. A program hetedik éve díjazza azokat a hazai vonatkozású kiváló márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. 

K&H: még több családi napközit, bölcsődét és óvodát!

Bár az előző tanévben egyedül az óvodák száma nőtt az oktatási intézmények közül, a K&H: üzletet ide! program szerint még többre lenne szükség. A szavazatok alapján családi napközikre lenne a legnagyobb igény országszerte, de bölcsődékből és óvodákból is nyílhatna még jó pár. 

visszatér a kkv-k beruházási kedve?

Az év közbeni zuhanást követően megugrott a kkv-k beruházási hajlandósága, jelenleg a cégek fele tervez valamilyen fejlesztést – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból. A célokat tekintve a gépek, berendezések beszerzése áll az élen, megelőzve a sokáig elsőbbséget élvező informatikai fejlesztéseket. Leginkább az agráriumban és a középvállalkozásoknál számíthatunk beruházásokra a következő egy év során.

K&H: 15 milliárd felett az igényelt CSOK-hitelek

viszik a lakáshiteleket

Egyre kelendőbbek a lakáshitelek a K&H-nál: az év első tíz hónapjában a folyósított összeg 18 százalékkal nőtt. Továbbra is népszerű a CSOK: az indulás óta 7,3 milliárd forint támogatást igényeltek az érintettek, kiegészítésképpen pedig további 15,2 milliárd forint összegben folyamodtak hitelért. 

karrier helyett toporgás

kevesebb munkahelyi megbecsültség, könnyű elhelyezkedés

Bár majdnem minden második fiatal élvezi a munkáját, mégis 46 százalékra csökkent az állásukat biztosnak érzők, és 31 százalékra azoknak az aránya, akik megbecsülést tapasztalnak munkahelyükön. Fejlődési lehetőséget mindössze 21 százalék lát maga előtt – derült ki a K&H fiatalok jóléti indexének harmadik negyedéves felméréséből. A diákok közül többen folytatnának külföldön tanulmányokat, mint amennyien munka miatt elhagynák az országot.