hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: 27 ezret költenek a fiatalok ajándékra

A fiatalok átlagosan 27 ezer forintot költenek a karácsonyi ajándékokra, ez 2014-hez képest 35 százalékkal magasabb összeget jelent – derült ki a K&H ifjúsági indexéből. Az érintettek 20 százaléka 20-29 ezer forintot költ ebben az időszakban, 7 százalékuk 5 ezer forintnál kevesebbet, 2 százalékuk pedig 100 ezer forint feletti ajándékbüdzsével rendelkezik. Idén többen kezdték el korán az ajándékok beszerzését: 26 százalék már novemberben vagy azelőtt nekiállt.

200 mesét értek a női kézilabda-válogatott sport relikviái

150 ezer forintért keltek el a női kézilabda-válogatott dedikált Molten labdái és hivatalos Görbicz-meze a Mikrohungária Sport Kft. és a Magyar Kézilabda Szövetség online aukcióján, amely most beteg gyermekeken segít. A befolyt összeget ugyanis a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programnak ajánlották fel a szervezők, így karácsonyra több mint 200 mese jut el azokhoz a gyerekekhez, akik kénytelenek kórházban tölteni az ünnepeket.

felfutóban a vállalati hitelezés

A kedvező gazdasági környezet a céges hitelezés piacára is pozitív hatással van, ami jól látható a vállalati hitelállomány folyamatos növekedéséből az év első kilenc hónapjában. A cégek elsősorban a refinanszírozott hiteleket keresik, de egyre nagyobb arányban vannak jelen a saját forrású forgóeszközhitelek is - tájékoztatott a K&H.

8 +1 tipp az utolsó ajándékvásárlási rohamban

Meghitt együttlét, vidám beszélgetések vagy a rengeteg kiadás? Sokaknak inkább az utóbbi jut eszébe a karácsonyról egy felmérés szerint. Hogyan vásároljunk okosan karácsonyra úgy, hogy ajándék is legyen, de a családi költségvetés is túlélje az ünnepet? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő éppen azt a fajta tudatosságot igyekszik megtanítani a gyerekeknek, ami segíti őket a folyamatos és minél nagyobb ajándékok vásárlásra buzdító világban is okosnak maradni és addig nyújtózkodni, ameddig a takaró ér.

így érdemes céget vásárolni

Habár nincs egységes receptje a családi vállalatok körében is bevett növekedési stratégiának, a vállalatfelvásárlásnak, a K&H vállalati szakemberei tudják, mire érdemes leginkább odafigyelni. A tapasztalatok alapján a hazai cégek esetében a túlzott kockázatvállalás és az elhúzódó felvásárlási folyamat jelentheti a fő akadályt, aminek elkerülésére részletes integrációs terv készítését javasolják.