hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

online rendelünk, készpénzzel fizetünk

Az okostelefonok és állandó online jelenlét következtében 2017-ben az e-kiskereskedelem közel hatszor nagyobb forgalomnövekedést ért el, mint a hagyományos kiskereskedelem. Habár a vevők részéről még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetőeszköz, egyre inkább nő az online fizetés iránti igény, amire a kkv-szektornak is reagálnia kell1 - jelzi a K&H.

K&H: van élet a Facebookon túl?

A 19-29 évesfiatalok 83 százalékkal használja naponta a Facebookot, ezzel a közösségi oldal messze a legnépszerűbb netes alkalmazás a K&H ifjúsági indexe szerint. A nők és a diákok körében még népszerűbb az alkalmazás: 88, illetve 93 százalékuk látogatja minden nap a felületet. Okostelefonja szinte minden fiatalnak van, de a laptop és a notebook is népszerű eszköznek számít. Saját tévével viszont inkább a 25 év felettiek rendelkeznek. 

Trump támogatja az MNB laza politikáját

A lassan, de biztosan kibontakozó vámháború az európai növekedési kilátások romlásában és az inflációs várakozások emelkedésében is fokozatosan tetten érhető. Ennek hatására az Európai Központi Bank várhatóan óvatos megközelítést választva szeptemberig kivár a jegybanki politika további iránymutatásával kapcsolatban, miközben a Magyar Nemzeti Bankon is enyhül a nyomás, hogy a szigorítás irányába lépjen – tájékoztatott a K&H Alapkezelő.

történelmi csúcson a K&H kkv bizalmi index

Soha nem látott optimizmus lett úrrá a hazai kkv szektoron. A választásokat követően a K&H kkv bizalmi index történetének legmagasabb eredményét érte el, jelenleg 17 ponton áll. A kiemelkedő hangulatjavulás leginkább annak köszönhető, hogy a cégek csökkenő közterhekre, vállalkozásbarát gazdaságpolitikára és javuló pénzügyi eredményekre számítanak a következő egy év során.

birtoklás helyett a megosztásé a jövő?

egyre több fiatal számára természetes, hogy pénzügyileg tudatos közösségi megoldásokat használ

Saját autó, családi nyaraló, amikor ezekre beruházunk, pénzügyi döntéseket hozunk. Biztosan szükségünk van ezekre, amikor a nyaraló heteken át üresen áll és az autó is leggyakrabban csak az utcán parkol? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szakértői a felnövekvő generáció pénzügyi tudatosságát igyekeznek fejleszteni: ennek része az is, hogy mit vegyünk meg és mit elég alkalmanként kölcsönözni vagy közösen használni. Ebben a szülőknek óriási szerepük van, hiszen mintát adnak gyermeküknek.