hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

17 éves csúcson a kkv-k várakozásai

20 pontra emelkedett a K&H kkv bizalmi index, ami a hazai kis- és középvállalkozások várakozásait 17 éve vizsgáló felmérés eddigi legoptimistább értéke. A minden szektorban pozitív képet mutató eredmények főként annak köszönhetők, hogy a cégek pénzügyi helyzetük alakulását és a gazdaságpolitikai intézkedéseket tekintve is derűlátók.

ez történt az első félidőben a babaváróval

Miközben a teljes magyarországi piacon a folyósított babaváró kölcsönök összege az év első öt hónapjában csökkent, a K&H-nál jelentősen, 36 százalékkal nőtt - ez csak egy, beszédes szám a 2 éves születésnapját ünneplő konstrukcióról, amelyhez hasonlóan kedvezményes államilag támogatott hitel korábban nem volt a piacon. A K&H babaváróinak nagy része biztosra megy, 10-ből 4-en úgy kérik a hitelt, hogy már úton van a baba.

erre figyeljünk utazás előtt, hogy biztos legyen a pihenés

Fokozatosan változnak az utazással kapcsolatos szabályok, így érdemes tisztában lenni a külföldi utazás tervezése során azzal, hogy az úticélul választott országra érvényes-e az utasbiztosításunk. A K&H utasbiztosítása azokra az országokra is kiterjed, amelyek ugyan szerepelnek a Külgazdasági és Külügyminisztérium által utazásra nem javasolt térségek listáján (I. kategória), de kizárólag a COVID-19 járvány miatt kerültek fel oda.

a digitalizáció a társadalmi szerepvállalásban is helyet kap

A társadalmi igények és a digitalizáció nyújtotta lehetőségek határozták meg a K&H elmúlt évi társadalmi felelősségvállalási tevékenységét. Az innovatív megoldások nemcsak a vírusjárvány kordában tartását segítették, de mára a mindennapi pénzügyi szolgáltatások részévé váltak. A K&H csatlakozott a Svéd Kamara által szervezett CSR Tudatossági Héthez, hogy ezzel is hangsúlyozza a téma fontosságát.

zsebünkben a bankunk - de beszélgethetünk is vele?

A modern technológia leglátványosabb eszközei az elmúlt öt évből a digitális személyi asszisztensek voltak. Ezek az asszisztensek képesek a beszédfelismerésre, legújabban pedig a vásárlásra is. Kérdés, hogy a bankolásban mennyire lesznek bevethetőek, és ha technológiailag lehetséges is, mindez az ügyfelek számára rejteget-e majd biztonsági aggályokat, például egy kávézóban megkérnénk-e a bankunkat élő szóban, hogy utalja el az aktuális rezsit.