hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

közelednek a héják az MNB felé

Izgalmas hét volt a befektetők számára az elmúlt egy hét, hiszen számunkra mindhárom fontos jegybank, a Fed, az EKB és az MNB is kamatdöntő ülést tartott. A szigorítás irányába mutató jegybanki nyilatkozatok hatására a deviza- és kötvénypiacok is megmozdultak, és a folytatásban is kötvényhozam-emelkedésre lehet számítani, ezért érdemes óvatosan bánni a feltörekvő állampapírokkal – tanácsolja a K&H.

K&H: a fesztiválok és koncertek lenyomták a Trónok harcát

A fiatalok többsége a divat és a különböző kütyük iránt érdeklődik leginkább. A divat a nők 85 százalékát érdekli, de a férfiaknál is 65 százalékos ez az arány. A zenei koncertek és fesztiválok pedig népszerűbbek a 19-29 évesek körében, mint a Trónok harca vagy a Star Wars – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A kutatás szerint a pénzügyi kérdésekre a fiatalok 57 százaléka nyitott.

K&H: tombol a viharszezon

A június eleji viharok miatt eddig 800 kárbejelentés érkezett a K&H Biztosítóhoz, így közel 2770 ezerre nőtt a viharokhoz köthető idei kárbejelentések száma. Az elmúlt hét a K&H biztosítónál rekord volt a bejelentett vihar károk tekintetében, ehhez hasonló számú bejelentés legutóbb 2016 július közepén volt. A károk átlagértéke pedig elérte az 50 ezer forintot.

csodálatos gyógyulások történeteit várja a 15 éves K&H gyógyvarázs

Nincs annál nagyobb öröm, mint amikor legféltettebb kincsünket, a gyermekünket egészségesnek tudhatjuk. Különösen akkor, ha szemünk fénye egy hosszantartó betegségből felgyógyulva, megannyi vizsgálat, aggodalom és küzdelem után újra önfeledten játszhat barátaival és teljes életet élhet. A 15 éves K&H gyógyvarázs a szülők megindító történeteit várja, amivel a beküldők gyermeküknek egy óriás macit, az általuk megjelölt intézménynek pedig 1 millió forint értékű eszköztámogatást nyerhetnek, ha pályázatuk kiválasztásra kerül.

állásinterjú a nappaliban

a K&H mostantól egy mobilalkalmazással videó öninterjúkat használ a kiválasztáshoz

Egyszerűen, gyorsan és persze online – a digitális generáció mindent így kíván megoldani. Ehhez pedig a cégeknek is igazodniuk kell, ha azt akarják, hogy a fiatal korosztály friss, dinamikus szemlélete ne vesszen el. Az egyszerűsítés és a digitalizáció jegyében a K&H egy mobilalkalmazás segítségével „selfy” interjúkat is használ mostantól a jelöltek kiválasztásához, így a munkaerő-felvételi folyamat minden résztvevő számára gyorsabb, kényelmesebb és időben hatékonyabb lehet.