hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: félmilliónál is több a csak mobilügyfél

a digitális ügyfélkör túljutott a háromnegyedmillión

Egyre többen intézik pénzügyeiket kizárólag mobilon a K&H-nál: egy év alatt 15 százalékkal nőtt a csak mobilbankot használók száma, így már több mint félmillió ügyfél választja kizárólag ezt a csatornát. A digitális ügyfélkör elérte a 775 ezret, és egyre többen használják aktívan a bank hangvezérelt digitális pénzügyi asszisztensét, Kate-et is.

a bankautomaták titkos élete

álmukban nem gondolnák, mire használják a bankautomatákat

Az ATM-ek mindennapi életünk részei: gyorsan készpénzhez juthatunk, ellenőrizhetjük az egyenlegünket, vagy akár számlát is fizethetünk rajtuk keresztül – a K&H esetében már érintésmentesen is. Azonban az, hogy az emberek mit hagynak ott, vagy milyen meglepő dolgokat művelnek egy bankautomatánál, az már egy másik történet! A K&H Bank összegyűjtötte a legfurcsább valóban megtörtént eseteket.

K&H: kétszámjegyű inflációra számítanak a középkorú magyarok

rosszul kezdődött az év

Még mindig jóval magasabb drágulást érzékelnek a középkorúak, mint amit a hivatalos számok mutatnak – derül ki a K&H biztos jövő felmérésből, amely az első negyedévben vizsgálta meg, hogy mekkora áremelkedést tapasztaltak a 30-59 évesek a vásárlásaik során. Az idén a februári inflációt átlagosan 20 százalék felettinek érezték, ami alig jelent változást az egy évvel korábbihoz képest, igaz javulást tükröz a két évvel korábbi szinthez viszonyítva.

a családi vállalkozásoknál a digitalizáció már nem jár kéz a kézben a fiatalítással

A generációváltás rendkívül fontos esemény egy családi vállalat életében, hiszen a vezető személyével számos más változás is beköszönthet, és az ezekhez való alkalmazkodás kihívást jelent az egész cégnek. A K&H nagyvállalati növekedési index családi vállalatokra vonatkozó alindexének első negyedéves adatai szerint minden hatodik vállalkozásnál napirenden van a generációváltás, minden negyediknél pedig legalább egyszer már lezajlott ez a folyamat. A vállalkozások felénél azonban egyáltalán nem foglalkoznak jelenleg azzal, hogy egy fiatalabb családtagnak adják át a stafétát.

K&H: kár bedőlni mindennek, amit az MI mond

az óvatosság indokolt

Logikusnak hangzik, hogy a pénzügyi tanácsadásban érdemes hallgatni a mesterséges intelligencia javaslataira, ám aki azt hiszi, hogy ezzel minden döntés automatikusan helyes lesz, az könnyen csalódhat. Ahhoz ugyanis, hogy valaki biztonságosan eligazodjon a pénzügyek világában – akár emberi, akár gépi tanácsokra támaszkodik –, elengedhetetlen az alapvető fogalmak megértése és a folyamatos tanulás. Éppen ezért különösen fontos, hogy a fiatalok időben felismerjék: a mesterséges intelligencia ugyan nagy segítséget nyújthat, de csak akkor, ha tudatosan és körültekintően használják. A technológia előnyeire és kockázataira egyaránt felhívja a figyelmet az idén jubileumi évadát ünneplő K&H Vigyázz, kész, pénz! diákoknak rendezett pénzügyi vetélkedősorozat.