hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

6 dolog, amit minden webshop indítónak tudnia kellene

Tavaly 16 százalékkal nőtt a hazai online kiskereskedelem, és 3,3 millió magyar vásárolt online. A koronavírus-járvány hatására ezek a számok még tovább nőhetnek, amire a hazai cégvilágnak is reagálnia kell. Egy webshop elindítása és sikeres fenntartása ugyan összetettebb feladat, mint azt elsőre gondolnánk, hiszen több szakmát kell alapszinten elsajátítani hozzá, de a most befektetett idő, energia és költség jövőbeli megtérülést és a túlélést jelentheti a vállalkozásoknak. A K&H ezért a Shoprenterrel közösen összeállított egy webáruház indítási kisokost, így segítve a cégeknek, hogy mi az a 6 terület, amit mindenképpen érdemes átgondolni, mielőtt belevágnánk egy saját webshop létrehozásába.

nem kell havi díjat fizetni a K&H SZÉP Kártya lejárt egyenlegek után

a vírusjárvány miatt a költések húsz százalékkal csökkentek márciusban

Az új Kormányrendeletnek megfelelően a K&H Bank felfüggeszti a lejárt vagy hamarosan lejáró K&H SZÉP Kártya egyenlegek utáni 3 százalékos havi díjat. A döntés a 2017-ben és a 2018-ban utalt, de fel nem használt egyenlegekre egyaránt vonatkozik, és a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig lesz érvényben. Az intézkedés több mint 34 ezer K&H-s kártyabirtokost érint, a fel nem használt összegek 80 százalékát pedig a május végén lejáró egyenlegek teszik ki. 2020 márciusában a koronavírus járványnak köszönhetően a költések húsz százalékkal estek vissza.

húsvét karantén idején: digitális locsolás, online utalt locsolópénz

Ez a húsvét más lesz, mint a többi. Nem gyűlnek össze a családok a közös sonka fölött, nem lehet templomba menni, a gyerekek nem járnak házról házra locsolóversekkel, nem gyűjtenek készpénzt a rokonoktól és ismerősöktől. De akkor hogyan lesz ez az ünnep is emlékezetes? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint a tudatosság és a digitális élet a segítségünkre siethet ebben az esetben is.

a koronavírus következményei a kkv-kra: elbocsátások, a beruházások visszavágása

Alig három héttel a koronavírus hivatalos magyarországi megjelenése után a magyar kkv-k egyre borúsabban vélekednek vállalkozásuk idei kilátásairól – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legfrissebb eredményéből. Csökkenő árbevétel és profitvárakozások, már megvalósult és további tervezett elbocsátások, valamint visszafogott beruházási hajlandóság jelzi a járvány eddigi hatását.

új kihívás az országnak: maradj otthon boldogan

Bár senki nem kérdőjelezheti meg a fertőzésveszély elkerülése érdekében hozott intézkedések szükségszerűségét, a hosszú távú bezártságnak komoly pszichológiai hatásai lehetnek, a félelemtől az alvászavaron át a depresszióig. A K&H mozdulj! program az egészséges életmód támogatójaként ezért a testi fittség mellett a mentális egészség megőrzése hívja fel a figyelmet.