hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

így maradhat vidám az egész család

a K&H gyógyvarázs mesedoktor programja mesékkel garantálja a szórakoztató pillanatokat

A járványhelyzet a legtöbb család életét és napi rutinját jelentősen megváltoztatja, ami a családtagok közötti feszültséghez vezethet. A meseolvasás azonban most is nagy segítséget jelenthet: erősíti az összetartozás élményét, miközben a gyermekeknek és a szülőknek egyaránt szórakoztató és megnyugtató időtöltés ebben a bizonytalan helyzetben. A legkedvesebb történeteket pedig nemcsak otthon oszthatjuk meg egymással, hiszen a K&H gyógyvarázs mesedoktor programjával a felelős családok azokat a kisgyermekeket is boldoggá tehetik, akik a kórházak falai közt töltik a mindennapjaikat.

50 millió forinttal támogatja a K&H a koronavírus elleni küzdelmet

A K&H 50 millió forintot adományoz a kiemelt járványkórházak számára, amelyek koronavírusos betegeket kezelnek. A május 31-ig tartó adományozási programban a lakossági és kkv ügyfelek minden online bankkártyás fizetése és átutalása után 10 forint kerül adományozásra a kiemelt járványkórházak javára. Számításai szerint ez mintegy 50 millió forintot fog jelenteni az egy hónap alatt.

a legkisebb figyelmesség számít most a legtöbbet

Ahhoz, hogy a cégek a lehető legkisebb veszteséggel tudják átvészelni a következő heteket, elengedhetetlen a munkaerő hatékony lelki támogatása. Az operatív tevékenységek mellett így a bizonytalanság miatt felmerülő mentális problémák megelőzése,  a munkáltatók és kollégák közti kapcsolatok megerősítése még fontosabbá vált. Most látszik igazán a különbség a menedzser és a vezető közt – hívta fel a figyelmet a K&H.

a padlófék és a padlógáz esete, avagy mire jó a 280 forintos benzinár? És mire nem?

Többek között a koronavírus-járvány és az olajháború tette meredek lejtőre  az olaj árfolyamát, amely januárhoz képest mostanra 66 százalékkal csökkent. Ennek eredményeként az üzemanyagok ára világszerte, így Magyarországon is jelentősen visszaesett. Az alacsony olajár kedvező kilátásokat jelent, és az gazdaság újraindításában is jókora szerepet kaphat majd. A lakosság azonban nem csak az olcsó benzinnek örülhet.

#bankoljotthon #bankoljdigitálisan

Az otthoni bankolási lehetőségekre hívja fel a figyelmet új kampányában a pénzintézet

Április 13-án indította el a K&H Bank digitális bankolást népszerűsítő TV kampányát, melyet kifejezetten a kialakult egészségügyi helyzet inspirált. A pénzintézet innovációalapú üzleti stratégiája részeként évek óta folyamatosan fejleszti elektronikus szolgáltatásait, de arra nem gondoltak, hogy a mobilbankon és e-bankban széleskörűen végezhető pénzügyi tranzakciók egy ilyen kényszerű helyzetben kell hogy megoldásokat kínáljanak az ügyfelek számára. Mindenesetre jobbnál jobb megoldások elérhetőek, melyek könnyű és kényelmes bankolást tesznek lehetővé akár otthonról, még a legkisebb zugból is – ezt mutatja be a kampány.