hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a jövő takarmánya a békalencse lesz?

Az állati eredetű fehérje a fejlett országok élelmezésének alapköve, azonban a rendelkezésre álló készletek végesek. Egy fiatal magyar kutató szerint a takarmánytárolás- és kiosztás újragondolásával, valamint az alternatív tápanyagok takarmányként való felhasználásával jelentősen növelhető lenne az állattenyésztés hatékonysága. A jövőt az állat igényeire szabott, egyedi chipes etetés jelentheti, a takarmány pedig lucerna helyett a tizedannyi területen szaporítható békalencse lehet.

célegyenesben a MiFID2 - mit érdemes tudniuk a befektetőknek?

Az év végéhez közeledve egyre többet fogunk hallani a jövő év januártól életbe lépő MiFID 2 szabályozásról, ami jelentős változásokat hoz a befektetők és a befektetési szolgáltatók életébe is. A K&H összegyűjtötte a legfontosabb tudnivalókat.

félredobták a labdát a kézis lányok

Mesekönyvre cserélte a labdát Pelczéder Orsolya, Mayer Szabina és Májer Krisztina. Profi kézilabdázóink ugyanis a K&H gyógyvarázs program segítségével a Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház Csecsemő és Gyermek Osztályának kis betegeit vidították fel a mese varázserejével.

K&H: így pihennek a magyarok

Ausztria a legnépszerűbb úticél a pihenni vágyó magyarok körében: az elmúlt három évben a külföldre látogatók fele többször is járt a szomszédos országban – derült ki a K&H biztos jövő indexéből. A második helyen Horvátország, a harmadikon pedig Szlovákia végzett a 30 és 59 éves kor közöttiek körében. A külföldre utazók 90 százaléka köt külföldi útjához utasbiztosítást, közülük 17 százalék azonban csak hosszabb vagy távolabbi utazások alkalmával.

K&H: ennyit adnának a fiatalok a filmekért

a nők körében népszerűbbek az okostévék

A 19-29 éves korosztályban szinte minden fiatalnak van okostelefonja: az idén már a 93 százalékuk rendelkezett ilyen eszközzel - derült ki a K&H fiatalok jóléti indexéből. Okostévéje azonban a fiatalok mindössze negyedének, és inkább a nőknek van. A felmérés szerint a fiatalok többsége ingyen szeretne filmeket nézni, átlagosan pedig havonta körülbelül 2100 forintot lennének hajlandóak fizetni a korlátlan online filmezésért.