hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

tartósan ilyen optimisták még sosem voltak a kkv-k

Az előző negyedévben felállított történelmi csúcs után továbbra is derűlátók a mikro-, kis- és középvállalkozások a K&H kkv bizalmi index felmérés legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint. A következő egy évben szinte az összes kkv pénzügyi eredményei javulását várja, azonban egyre többen számítanak a közterhek és a vállalati hitelkamatok emelkedésére. A mutató jelenleg 16 ponton áll.

új ezermilliárdos szereplő

hogyan működik a Google Pay?

8109 forint - átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google Pay fizetési megoldás, amely a hazai bankok közül elsőként idén áprilistól a K&H-nál volt elérhető, szeptember elejétől pedig az applikáció is megérkezett, így okosórával is használható. A tavaszi bevezetés óta eltelt hat hónapban a bank ügyfelei 6 milliárd forintot költöttek a GPay segítségével - közölte a K&H, amely egy összeállítást készített arról, hogy mi az a Google Pay, hogyan kell használni, mi garantálja a biztonságot - annak érdekében, hogy azok is elkezdhessék használni ezt fizetési alternatívát, akik valamilyen okból eddig ódzkodtak tőle. 

váratlan pénzügyi helyzetekre készíti fel a fiatalokat a K&H

A járvány miatt a váratlan eseményekre való felkészülés kiemelt szerepet kapott a mindennapokban, ez pedig rövid, közép- és hosszú távon a biztosítások felértékelődését eredményezheti - derül ki a K&H összefoglalójából. A K&H szerint a tudatos pénzügyi, ezen belül biztosítási döntések hozzájárulnak a fenntartható társadalomhoz és ebben a fiatalok főszerepet játszhatnak.

min múlik a hazai vállalkozások sikere?

Egy sikeres vállalkozáshoz nem csak kreatív és innovatív ötletre lehet szükség, sokkal több múlhat ugyanis a megvalósításon, a fogyasztó megismerésén és megértésén, mint a termék vagy szolgáltatás eredetiségén. A K&H ezért vállalkozásfejlesztési rendezvényekkel, e-tananyagokkal és webináriumokkal segíti az új cégek indulását és fejlődését.

új lendületet kaphat a gazdaság újraindítása az új Széchenyi Kártya Programmal

A megújult Széchenyi Kártya Program magasabb sebességfokozatba kapcsolja a gazdaság talpra állítását azzal, hogy még kedvezményesebb finanszírozáshoz juthatnak a cégek.  A K&H is bővíti portfólióját rövid és hosszú távú Széchenyi GO! hitelekkel.

mi lesz a magyar családi cégek sorsa?

Míg öt éve a családi vállalatok 13 százaléka számára volt aktuális a generációváltás kérdése, jelenleg ez már 23 százalékuknál megtörtént vagy éppen folyamatban van. Akár családtag, akár külsős szakember veszi át a cég irányítását, a folyamat mindenképpen veszélyt jelent a cég működésére. A K&H családi vállalatok rendezvényén ezért azokat a nézőpontokat és tapasztalatokat mutatták be a szakemberek, amikkel csökkenthetők a kockázatok és valóban hozzájárulnak a sikeresen utódláshoz.

kiderült, hogyan fizetnek a fiatalok

felkészül a QR-kódos fizetés

Általában kevesebb, mint a megkérdezett fiatalok fele alkalmazza a legújabb fizetési megoldásokat - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az okostelefonos érintéses alternatívát csak 26 százalékuk használja rendszeresen, a QR-kódos fizetést pedig 16 százalékuk. A többség vagy próbálta, de nem járt sikerrel, esetleg nincs rá alkalmas készüléke, azonban szép számmal vannak azok is, akiknek van fizetésre is használható készülékük, mégsem nyitottak a használatára.

a mobil mindent elbír - a biztosítások jövője a mesterséges- és emberi intelligencia, mely már a zsebünkben van

A digitális offenzívában megjelenő újabb és újabb megoldások népszerűek és egyre inkább beépülnek a hétköznapjainkba, hiszen a mesterséges- és emberi intelligencia szoros együttműködésében van a jövő. A cél, hogy ahol lehetséges, ott teljesen képesek legyünk automatizálni a folyamatokat - derül ki a K&H előrejelzései alapján. Ma már 480 ezer K&H-s mobilbankol rendszeresen, több mint 600 ezer tagot számlál a digitálisan aktívak tábora - közölte a K&H. Emellett a vagyonbiztosítási károk több mint 80%-a, a gépjárműkárok több, mint 50%-a az online kárbejelentő felületen keresztül érkezik be a K&H-hoz, amely kiemelten kezeli a digitális szolgáltatások fejlesztését és a jövőben a banki- és biztosítási folyamatok közül még több szolgáltatást tesz elérhetővé a mobilbankban. A K&H szakértői azonban arra is figyelmeztettek, hogy az elektronikus megoldások térnyerése mellett bizonyos komplex esetekben továbbra is fontos a személyes jelenlét a pénzügyekben.

digitális kütyükért versenyezhetnek a diákok - elindult a K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedő

A pénzügyi tudatosság fejlesztését több mint tíz éve kiemelten kezelő K&H ismét megrendezi a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőt, amelyen 3-5 fős csapatokban általános és középiskolába járó diákok vehetnek részt. Az idei vetélkedés középpontjában a fenntarthatóság és a mindennapi életet átszövő digitalizáció áll majd. A csapatok díjazására a K&H közel 4 millió forint összértékben készül, a legjobbak innovatív digitális eszközöket nyerhetnek. A versenyre több ezer diák jelentkezését várják 2022. január 14-ig az ország minden részéből.

óriási fölénybe kerültek a befizetéses ATM-ek, a sárga csekkek tízezrei pedig már a mobilbankban kötnek ki

Vevő a lakosság az új, elektronikus - egyben készpénzmentes digitális megoldásokra - közölte Árva András a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője, egy csütörtöki, üzleti eseményen. A K&H-nál a készpénzbefizetések több mint 90 százalékát - több 100 milliárdos értékben - már a ATM-ek végzik, ezzel szinte marginálissá vált a fiókos készpénzbefizetés. A K&H-nál megkezdődött a papíralapú ügyintézés nyugdíjazása is, 800 ezer ügyfélnél már a biometrikus aláírást használják, a fiókok 87 százaléka pedig már pénztármentes, továbbá a mobilbankos sárgacsekk-befizetések száma havi átlagban 53 ezer, a személyi kölcsönöknél pedig fölénybe került az online igénylés, 53 százaléka történik az interneten keresztül.