hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a legkisebb figyelmesség számít most a legtöbbet

Ahhoz, hogy a cégek a lehető legkisebb veszteséggel tudják átvészelni a következő heteket, elengedhetetlen a munkaerő hatékony lelki támogatása. Az operatív tevékenységek mellett így a bizonytalanság miatt felmerülő mentális problémák megelőzése,  a munkáltatók és kollégák közti kapcsolatok megerősítése még fontosabbá vált. Most látszik igazán a különbség a menedzser és a vezető közt – hívta fel a figyelmet a K&H.

a padlófék és a padlógáz esete, avagy mire jó a 280 forintos benzinár? És mire nem?

Többek között a koronavírus-járvány és az olajháború tette meredek lejtőre  az olaj árfolyamát, amely januárhoz képest mostanra 66 százalékkal csökkent. Ennek eredményeként az üzemanyagok ára világszerte, így Magyarországon is jelentősen visszaesett. Az alacsony olajár kedvező kilátásokat jelent, és az gazdaság újraindításában is jókora szerepet kaphat majd. A lakosság azonban nem csak az olcsó benzinnek örülhet.

#bankoljotthon #bankoljdigitálisan

Az otthoni bankolási lehetőségekre hívja fel a figyelmet új kampányában a pénzintézet

Április 13-án indította el a K&H Bank digitális bankolást népszerűsítő TV kampányát, melyet kifejezetten a kialakult egészségügyi helyzet inspirált. A pénzintézet innovációalapú üzleti stratégiája részeként évek óta folyamatosan fejleszti elektronikus szolgáltatásait, de arra nem gondoltak, hogy a mobilbankon és e-bankban széleskörűen végezhető pénzügyi tranzakciók egy ilyen kényszerű helyzetben kell hogy megoldásokat kínáljanak az ügyfelek számára. Mindenesetre jobbnál jobb megoldások elérhetőek, melyek könnyű és kényelmes bankolást tesznek lehetővé akár otthonról, még a legkisebb zugból is – ezt mutatja be a kampány.

a koronavírus teljesen átszabja a családi költségvetést

A koronavírus nem csak az iskolások mindennapjait borította fel: az életünk jelentősen megváltozott akár hónapokra. Sok nehézséget, kihívást rejt ez az új helyzet magában, de érdemes látnunk a jó oldalát is. A családi költségvetésnek például biztosan kedvez, hogy kevesebbet vagyunk távol otthonról. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint ez egy jó alkalmat adhat arra is, hogy a gyerekekkel együtt beszéljük át a bevételeinket és kiadásainkat, illetve, hogy min és mennyit tudunk most spórolni.  Összegyűjtöttek néhány tippet, amivel Te is hozzájárulhatsz ahhoz, hogy gyermeked tudatosan kezelje a pénzügyeket, még ebben a rendkívüli helyzetben is.

6 dolog, amit minden webshop indítónak tudnia kellene

Tavaly 16 százalékkal nőtt a hazai online kiskereskedelem, és 3,3 millió magyar vásárolt online. A koronavírus-járvány hatására ezek a számok még tovább nőhetnek, amire a hazai cégvilágnak is reagálnia kell. Egy webshop elindítása és sikeres fenntartása ugyan összetettebb feladat, mint azt elsőre gondolnánk, hiszen több szakmát kell alapszinten elsajátítani hozzá, de a most befektetett idő, energia és költség jövőbeli megtérülést és a túlélést jelentheti a vállalkozásoknak. A K&H ezért a Shoprenterrel közösen összeállított egy webáruház indítási kisokost, így segítve a cégeknek, hogy mi az a 6 terület, amit mindenképpen érdemes átgondolni, mielőtt belevágnánk egy saját webshop létrehozásába.

nem kell havi díjat fizetni a K&H SZÉP Kártya lejárt egyenlegek után

a vírusjárvány miatt a költések húsz százalékkal csökkentek márciusban

Az új Kormányrendeletnek megfelelően a K&H Bank felfüggeszti a lejárt vagy hamarosan lejáró K&H SZÉP Kártya egyenlegek utáni 3 százalékos havi díjat. A döntés a 2017-ben és a 2018-ban utalt, de fel nem használt egyenlegekre egyaránt vonatkozik, és a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig lesz érvényben. Az intézkedés több mint 34 ezer K&H-s kártyabirtokost érint, a fel nem használt összegek 80 százalékát pedig a május végén lejáró egyenlegek teszik ki. 2020 márciusában a koronavírus járványnak köszönhetően a költések húsz százalékkal estek vissza.

húsvét karantén idején: digitális locsolás, online utalt locsolópénz

Ez a húsvét más lesz, mint a többi. Nem gyűlnek össze a családok a közös sonka fölött, nem lehet templomba menni, a gyerekek nem járnak házról házra locsolóversekkel, nem gyűjtenek készpénzt a rokonoktól és ismerősöktől. De akkor hogyan lesz ez az ünnep is emlékezetes? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint a tudatosság és a digitális élet a segítségünkre siethet ebben az esetben is.

a koronavírus következményei a kkv-kra: elbocsátások, a beruházások visszavágása

Alig három héttel a koronavírus hivatalos magyarországi megjelenése után a magyar kkv-k egyre borúsabban vélekednek vállalkozásuk idei kilátásairól – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legfrissebb eredményéből. Csökkenő árbevétel és profitvárakozások, már megvalósult és további tervezett elbocsátások, valamint visszafogott beruházási hajlandóság jelzi a járvány eddigi hatását.

új kihívás az országnak: maradj otthon boldogan

Bár senki nem kérdőjelezheti meg a fertőzésveszély elkerülése érdekében hozott intézkedések szükségszerűségét, a hosszú távú bezártságnak komoly pszichológiai hatásai lehetnek, a félelemtől az alvászavaron át a depresszióig. A K&H mozdulj! program az egészséges életmód támogatójaként ezért a testi fittség mellett a mentális egészség megőrzése hívja fel a figyelmet.

elszálltak a mobilbankos vásárlások

Meredek emelkedőn van a mobilbankolás. az okostelefonon elérhető banki szolgáltatásokat az idén 22-44 százalékkal többször használták, mint tavaly – közölte a K&H. Márciusban kiemelkedő növekedés volt a mobilbankos utalásoknál, az ügyfelek naponta 23 százalékkal többször használták, mint februárban, a 2019-es átlaghoz képest pedig 51 százalékos volt a növekedés. A mobilbankos tranzakciók közül a csekkbefizetés az egyik legnépszerűbb megoldás, ez márciusban erőteljes növekedésnek indult a járvány miatti intézkedések nyomán.