hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

3 + 1 tipp a tökéletes mesevideó készítéséhez

Az influenzajárvány terjedése miatt egyre több kórházban vezetik be a látogatási tilalmat. A K&H gyógyvarázs YouTube csatornáján keresztül azonban ilyenkor is lehet segíteni a négy fal között gyógyuló kis betegeken egy-egy mese beküldésével. A videós tartalmak világszerte megfigyelhető térhódításával összhangban most 500 MB méretűre növekedett a mesedoktorok által feltölthető mesék mérete, ami hosszabb és jobb minőségű felvételek beküldését teszi lehetővé. A K&H gyógyvarázs mesedoktorok program ezért összegyűjtött néhány olyan alapvető szempontot, amivel még élvezetesebb lehet a gyerekek számára küldött mesevideó.

a Terminátor sorozat technológiájával készült a K&H új reklám spotja

új korszak a hitelezésben: elindult a K&H teljesen online igényelhető személyi kölcsön kampánya

A legújabb robotkaros technológiával készült a K&H 30 másodperces TV spotja a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdető kommunikációs kampányához. A vizuális megjelenésnél az interneten keresztül gyakorlatilag bárhonnan elérhető szolgáltatás kényelmes, könnyű és gördülékeny tulajdonságaira helyezte a hangsúlyt a pénzintézet. A kreatívok 2019. március 17-ig lesznek láthatóak erőteljes online jelenléttel és citylight plakátokkal kiegészítve.

a szórakozás is számít

A K&H 2018-as felmérése szerint a fiataloknak fontos a szórakozás és az élet élvezete, a finanszírozásukhoz szükséges pénzügyi ismeretek viszont sokuknál fejlesztésre szorulnak. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint a társasági életre fordított kiadásokkal sokszor még felnőttként is elfelejtünk számolni. Pedig közel annyit költünk szórakozásra, mint a havi villany, víz és gázszámlákra. Hogyan lehet gyerekkorban megalapozni azt a pénzügyi tudást, amivel felkészítjük őket arra, hogy felnőttként már ezzel is számoljanak?

K&H: jönnek az új bankkártyák - dizájnváltás plasztikfronton

Eldőlt, hogyan fognak kinézni a K&H bankkártyái a jövőben, miután lezárult a pénzintézet bankkártyatervező pályázata. A Bank külső és belső piackutatás segítségével 79 pályamunkából választotta ki Magyarosi Dóra, egyetemi hallgató terveit. A győztes bankkártyaképek különböző, a K&H arculatához köthető színvilágú geometriai formákat ötvöznek, mindemellett innovativitást és lendületességet sugároznak. A kiválasztott pályázó 500 ezer forint nyereményt kap, tervei pedig ügyfelek százezreihez jutnak el.

meddig erősödhet még a forint?

Az elmúlt napokban a forint látványosan erősödött, de egyelőre kérdéses, hogy tartósan ezen a szinten marad-e az árfolyam vagy csak egy átmeneti fellángolásról van szó. A keddi jegybanki kamatdöntés függvényében különösen érdekes lehet a hazai fizetőeszköz további mozgása, habár a K&H befektetési szakemberei szerint az MNB csalódást okozhat a komolyabb szigorításra számító befektetőknek. A forint így ismét a gyengülés felé veheti az irányt, amire a befektetők fokozatos euróvásárlással készülhetnek fel. Aki pedig síelni indul, annak szerencsés lehet mihamarabb megvásárolni az eurót.

meddig maradnak velünk a mínuszok?

K&H befektetési monitor – 2019 1. negyedév befektetési ajánlás

A 2018-as év szűkmarkú volt a befektetőkkel, sőt, az év vége kifejezetten lejtmenetet hozott még a fejlett részvénypiacon is. Jogos tehát a kérdés, hogy idén merre vegyék az irányt a befektetők, hogyan teljesíthetnek a piacok akkor, amikor a kereskedelmi háború, a kínai lassulás és a Brexit réme is ott lebeg a világgazdaság felett. A K&H befektetési szakemberei szerint a jegybanki támogatás csökkenése miatt a kötvényeket továbbra is érdemes alulsúlyozni, a részvénypiacok értékeltsége azonban sokat javult, így izgalmas lehet a gyorsjelentési szezon, hiszen a vállalati profitkilátások növekedése akár jó vételi lehetőségeket hozhat.

bizakodva indítják az évet a nagyvállalatok

A vállalatok optimistán tekintenek 2019-re – ezt mutatja a K&H nagyvállalati növekedési index, ami megtörve az elmúlt egy év csökkenő trendjét fölfelé mozdult, és jelenleg 8 ponton áll. A jó hangulat egyértelműen a cégek saját kilátásaik pozitív megítélésének köszönhető, hiszen  magasabb pénzügyi eredményekkel és beruházási aktivitással terveznek idén, miközben a gazdasági növekedést is kedvezőbben látják.

újabb amerikai elismerés: a Financial Marketing kategória legjobbja lett a K&H: üzletet ide! program

a Summit Marketing Effectiveness Award is díjazta a vállalkozásösztönző programot

A Financial Marketing kategória legjobbja lett a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program az amerikai Summit Marketing Effectiveness Awardon. A rangos elismerést a 45 főből álló nemzetközi zsűri értékelése alapján a beérkezett közel 1500 pályamunkából mindössze 15-en kapták meg.

lakásvásárlás: főszerepet kapnak a harmincasok

ki, hova, miért, miből költözne?

Sokkal többen vásárolnának lakást hitelből: két és fél év alatt 42 százalékról 56 százalékra nőtt az arányuk a K&H biztos jövő indexe szerint. A lakáshitelpiac jövője szempontjából kedvező az is, hogy a harmincéves korosztályban a legmagasabb a lakásvásárlással kacérkodók aránya és 41 százalékuk részben lakáshitelből oldaná meg ezt. A kutatás szerint a legtöbben Budapestre vagy a fővárosi agglomerációba mennének, a községek kevésbé vonzó célpontot jelentenek.

ugrásszerűen növekednek Magyarországon a napelem-beruházások

15 éves projektfinanszírozási megállapodást kötött a K&H Bank és a holland székhelyű Photon Energy a cég magyarországi naperőmű-beruházásainak finanszírozására. A projekt keretében 17, összesen 11,5 MWp teljesítményű naperőmű kezdi meg működését.