hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a mesterséges intelligencia könyvelésben is legyőzte az embert

A mesterséges intelligencia alapú iBookr könyvelő szoftver legyőzte az embert - legalábbis ami az egyszeres könyvvitelű költségszámlák kategorizálását illeti. A Start it @K&H inkubátorprogram csapata 21 ezer tételen tesztelte a programot, ami majdnem 99 százalékos találati pontosságot ért el. A cél a kettős könyvvitel kategorizálása 75 százalékos pontossággal, amit még idén elérhet a hazai startup.

járvány vs. pénztárca – mit tapasztaltak a fiatalok?

a fiatal nőket érzékenyebben érintette a járvány - 50 ezer forintról kellett lemondaniuk

Az idén javult a fiatalok anyagi helyzete a bevételeket nézve 2020 márciusához képest, azonban még mindig sokan vannak, akik kénytelenek kevesebbel beérni a járvány miatt - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A 19-29 éveseknek a 19 százaléka az idei második negyedévben már a bevételek növekedéséről számolt be, 40 százalékuk azonban csökkenést könyvelhetett el. A bevételcsökkenésről beszámoló fiatalok körében a nőket érzékenyebben érintette a járvány, ők 50 ezer forintról voltak kénytelenek lemondani, míg a férfiak átlagosan 39 ezer forintos mínuszról számoltak be.

komoly különbségek a magyar gazdaságban

hogyan látják a cégek a digitális transzformációt

A magyar cégek 36 százaléka fontosnak tartja a digitális fejlesztéseket, míg 45 százalékuknak ez nem lényeges - áll a K&H innovációs indexéhez készült felmérésben. A vállalatméret pedig befolyásolja a digitális transzformációt, a fejlesztésekhez való hozzáállást: a legkisebb cégek törekednek erre a leginkább. 

még van idő: most akár TE is „életet menthetsz” a mobiloddal!

Hamarosan zárul a K&H adományozási kampánya, amely során az Országos Mentőszolgálat innovatív életmentő műszerekhez jut. Fizess TE is a mobiloddal, hogy együtt segítsünk, és megköszönjük a mentők erőn felüli, hősies munkáját.

szebbnek látják magukat a magyar cégek innovációs szempontból

Innovatív termékek fejlesztése a vevők igényeinek kiszolgálása, a termékminőség javítása, a versenyelőny megszerzése, stabilizálása, a pályázati források elérése - ezek mind az innováció motorját jelenthetik a magyar vállalatoknál a K&H innovációs indexéhez készült reprezentatív kutatás szerint. Ugyanakkor bőven akadnak gátló tényezők, a magyar cégek 27 százalékánál forráshiány miatt maradnak el az innovációk, 22 százalékuk a támogatások nehézkes elérésével magyarázzák ezt. Az is kiderült, hogy a magyar vállalatok a ténylegesnél szebbnek látják az innovációs lépéseiket.