hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a K&H Biztosító figyel legjobban az ügyfeleire

A K&H Biztosító lett az Év Fogyasztóbarát Biztosítója, a díjat független szakmai zsűri szavazta meg a pénzintézetnek. Az elismerés komoly támpontot adhat a tudatos vásárlóknak, hogy könnyebben választhassanak a biztosítók között. Az első alkalommal odaítélt díjat Luc Cools, a K&H Biztosító vezérigazgatója vette át a mai napon.

10 hasznos tipp a SZÉP Kártyák biztonságos használatához

A K&H tapasztalatai szerint a SZÉP Kártyákat tulajdonosaik a kézhezvétel után rövid időn belül használni kezdik. A K&H szakértői összegyűjtötték azokat az elővigyázatossági lépéseket, amelyeket érdemes megtenni a kártya használata előtt.

cafeteria: minden második kkv alkalmazza

„A hazai kkv-k több mint fele továbbra is használni kívánja a béren kívüli juttatásokat, ugyanakkor minden cafeteria elem esetében jelentős visszaesés tapasztalható a néhány évvel ezelőtti alkalmazáshoz képest. Egyedül az újonnan bevezetett SZÉP Kártya tervezett alkalmazása növekszik jelentős mértékben. Az étkezési és a közlekedési hozzájárulás mellett így az üdülési csekk szerepét átvevő SZÉP Kártya stabilan a harmadik legnépszerűbb juttatási forma” – mondta el Németh László, a K&H Kkv marketing főosztály vezetője.

lendületes a K&H SZÉP Kártya első negyedéve

Lendületesen indult a K&H Széchenyi Pihenőkártya programja ez első negyedévben. A K&H kibocsátotta az ötvenötezredik K&H SZÉP Kártyát. A K&H tapasztalatai szerint a munkavállalók a kártyák kézhezvétele után rövid időn belül használatba vették azokat, és ez idáig több mint 30.000 tranzakciót indítottak el a K&H SZÉP Kártyákkal, mintegy 42 millió forint értékben.

Hölgyek, még nem késő olcsóbban életbiztosítást kötni!

Az Európai Bizottság által elfogadott, ún. gender irányelv jelentős hatással lesz a biztosítási szektorra. A direktíva ugyanis kimondja, hogy az idei év végétől az új biztosítások megkötésekor a nemek alapján nem tehetnek különbséget a biztosítók, a díjakban és a szolgáltatásokban is egyenlően kell kezelniük ügyfeleiket. A szabályozásnak valószínűleg a hölgyek lesznek a vesztesei, de idén még lehetőségük van kedvezőbb feltételekkel szerződést kötni. Alább megnézzük, mit is jelent a gyakorlatban a változás.