hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: kivárnak a vállalatok az innovációval

a hatékonyságnövelő digitalizáció a magas infláció nyertese

A digitalizáció tartja szinten a hazai vállalatok innovációs tevékenységét. Új termékek, szolgáltatások bevezetésével kivárnak a vállalatok, inkább saját háttérfolyamataikat igyekeznek hatékonyabbá tenni. Így a K&H innovációs indexe szinten maradt.

K&H: kivárnak a vállalatok az innovációval

a hatékonyságnövelő digitalizáció a magas infláció nyertese

A digitalizáció tartja szinten a hazai vállalatok innovációs tevékenységét. Új termékek, szolgáltatások bevezetésével kivárnak a vállalatok, inkább saját háttérfolyamataikat igyekeznek hatékonyabbá tenni. Így a K&H innovációs indexe szinten maradt.

K&H: beerősítettek a nyugdíjas évekre készülő magyarok

több mint 70 százalékkal nőtt a nyugdíjbiztosítási szerződések száma

Rákapcsoltak a jövő nyugdíjasai, legalábbis a K&H legfrissebb adatai erre utalnak. Az idei első negyedévben ugyanis a tavalyi év ugyanezen időszakához képes 73 százalékkal nőtt az állami támogatással - adóvisszatérítéssel igénybe vehető - nyugdíjbiztosítási szerződések száma. A magyarok egyre korábban döntenek az öngondoskodásról, a nyugdíjbiztosítással rendelkezők átlagéletkora 2020 óta két évvel, alig több mint 41 évre csökkent. 

100 oktatási intézményben hűsölhetnek őshonos fák árnyékában a gyerekek

Elültették a 100. oktatási intézményben az 555. fát és 1110. cserjét a K&H hűsítő ligetek program keretében. Az országos kezdeményezésnek köszönhetően a 10 millió Fa Alapítvány szakértő együttműködésével közel 50 féle őshonos fafaj nyújt majd árnyékot a gyerekeknek, akik így testközelből élvezhetik a növények jótékony hatásait. A program nemcsak a klímaváltozás ellen tesz a zöld felületek növelésével, de erősíti a tájegységre leginkább jellemző fafajok elterjedését és a gyerekek környezetvédelmi nevelését is segíti.

teljesen átalakította a gondolkodást az infláció

sokan átálltak a saját márkás és olcsóbb termékekre

A harmincas, negyvenes, ötvenes éveikben járó magyar vásárlók döntéseit immáron alapvetően befolyásolja az infláció, részben jobban odafigyelnek arra, mit vásárolnak, részben csökkentették a nem feltétlenül szükséges beszerzéseiket - derül ki a 30 és 59 év közöttiek körében végzett K&H biztos jövő felméréséből. A megkérdezettek 92 százaléka jobban odafigyel arra, hogy mit, hol érdemes megvenni. Ez a falvakban élők esetében majdnem mindenkire igaz, ám a fővárosban élők 80 százaléka is jobban körülnéz, mielőtt a pénztárcájához nyúl. A nők szintén jobban figyelnek erre, mint a férfiak.