hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: adtak egy pofont a lustaságnak a magyarok

mégis szeretünk sportolni

Bár a statisztikák szerint a szabadidejükben a magyarok leginkább tévét néznek és marginális a sport szerepe, a K&H: üzletet ide! programjának adatai szerint azonban a fitneszterem a harmadik legnépszerűbb kérés. Egy online térképes felületen a szavazatok alapján több mint 800 ilyen teremre lenne országszerte szükség. 

K&H: itt a kártyaforradalom - dübörög a netes vásárlás

jelentős kedvezményekkel jön a Black Friday

Egyre többen használják bankkártyájukat: idén 31 százalékkal nőtt a lakossági kártyás vásárlások száma, és emelkedett az interneten bonyolított tranzakciók mennyisége is - közölte a K&H. Az online megrendelések kézhezvételét teszik kényelmesebbé a csomagátvételi pontok, amelyekre leginkább a nyugati országrészben van kereslet – derül ki a K&H: üzletet ide! programjának adataiból. 

eljött a családbarát vállalatok ideje

A K&H Bank példaértékű családbarát szemléletét és tevékenységét Családbarát Vállalat 2016 – Mentor Szervezet elismeréssel méltatta a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom. 

díjeső a K&H-nak

megtakarítana? itt egy díjnyertes megoldás!

A K&H négy díjat is besöpört a “Mastercard - év bankja” versenyen. A K&H konstrukcióját választották a legjobbnak megtakarítási kategóriában, illetve a második leginnovatívabb bank díját is elhozta. Emellett az egyik hitelterméke szintén ezüstérmes lett, a mobilbankja pedig a harmadik helyet szerezte meg. 

ezt ne tedd, ha befektetésről döntesz

„Az amerikai elnökválasztás okozta piaci turbulencia jól mutatja, hogy a média a befektetésekre is erőteljes hatással van: hajlamosak vagyunk azokat a részvényeket, szektorokat vásárolni vagy éppen eladni, amelyek a hírekben szerepelnek.  Az egyes befektetések azonban főként akkor kerülnek a figyelem középpontjába, amikor az adott trend tetején járunk, így a hírekre alapozott hirtelen döntéseknek nagy ára lehet” – tájékoztatott Zobor Zsuzsa, a K&H Alapkezelő vezérigazgatója.