hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a K&H szerint a digitális asszisztensek új szintre emelik az ügyfélélményt

jön a személyre szabott bankolás kora, miközben az AI észrevétlen marad

A K&H digitális asszisztense, Kate már 150 ezer felhasználónak segíti a mindennapi bankolást, a kérdések 90 százalékát megérti és 80 százalékukra megoldást is ad – egyszerre proaktív és reaktív, azaz nemcsak válaszol a feltett kérdésekre, de bizonyos helyzetekben aktívan meg is szólítja az ügyfeleket, sőt, tranzakciókat is végrehajt. A bank szerint a jövőben minden ügyfél saját, teljesen személyre szabott pénzügyi AI-asszisztenssel bankol majd.

K&H: ennyit költenek idén karácsonykor a fiatalok: tovább emelkedett az ajándékokra szánt összeg

A 19–29 évesek idén átlagosan 51 ezer forintot költenének karácsonyi ajándékokra – derül ki a K&H ifjúsági index friss adataiból. A férfiak 63 ezer, a nők 40 ezer forintos kiadással terveznek. Bár az ajándékokra szánt összeg tovább emelkedett, a fiatalok 57 százaléka inkább több, kisebb értékű ajándékot vásárolna idén.

a kkv szektornak szóló kedvezményes hitelprogram a nagyvállalatok helyzetén is javít

 Már két hónapja elérhető a KKV-k számára bejelentett, kedvezményes, 3 százalékos kamatozású vállalati hitelprogram, amelynek indirekt hatásai kezdenek begyűrűzni most már a nagyvállalati szegmensbe is, ami egyben a magyar gazdaság helyzetére is élénkítően hathat.

csökken a marketingköltés, nő az ügyfélkör – mi a kkv-k sikerének titka?

Tízből nyolc magyar kis- és középvállalkozás aktívan dolgozik vevőkörének bővítésén – derül ki a K&H bizalmi index 2025 harmadik negyedéves friss kutatási eredményeiből. Míg tavaly a cégek 74 százaléka foglalkozott ügyfélszerzéssel, addig idén már 83 százalék. A legnépszerűbb módszerek közé a személyes kapcsolatok felhasználása és az ajánlás tartozik: ma már minden második vállalkozás ezekre építi üzleti növekedését.

több milliárd forint maradhat felhasználatlanul a SZÉP kártyákon év végére

Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon. Így a 2024-es év végi inaktív egyenleg érezhetően túlmutat a 2023-as szinten; ekkor 7,5 milliárd forint maradt a kártyákon, 2022 decemberében pedig 8,5 milliárd forint.

K&H: a telefon lett a legpraktikusabb karácsonyi fizetőeszköz

a tudatossággal lehet megelőzni a felesleges impulzusvásárlásokat

Karácsonykor a fényfüzérekkel együtt a kiadásaink is könnyen „felpörögnek”, különösen akkor, ha bankkártyával vagy mobillal fizetünk, és szinte észrevétlenül csúsznak ki a forintok a zsebünkből. A digitális fizetés kényelmes és gyors, de éppen ezért nagyobb a csábítás az impulzusvásárlásra, ami januárra kellemetlen meglepetéseket okozhat. Közben egyre fontosabb szempont az is, hogy ne csak sokat, hanem okosan és fenntartható módon ajándékozzunk. Ha tudatosabban költünk, odafigyelünk a biztonságra, és a tárgyak helyett egyre több élményt, saját készítésű vagy felújított ajándékot adunk, az ünnepek után a lelkiismeretünk és a pénztárcánk is hálás lesz.

jelentős áresés a sertéspiacon

Az európai sertéspiac az ősz folyamán jelentős árcsökkenést tapasztalt, amely a magyar tenyésztőket is érzékenyen érinti. Az Európai Unióban a hasított súlyú sertéshús ára szeptember és október között mintegy 10 százalékkal csökkent, több nagyobb piacon már a termelési költség alatti szintek alakultak ki. A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.

 

inspiráló ötletek, izgalmas együttműködések – kollaborációval erősítenek a hazai kkv-k

ők lettek a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat nyertesei

A vállalkozások kreativitása és közös ötletalkotása került középpontba a K&H üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatán. A pályázatra száznál is több kollaborációs ötlet érkezett, a nyertesek kiválasztásakor olyan projektek kaptak figyelmet, amelyekben az együtt gondolkodás és az inspiráló partnerség volt a reflektorfényben. A legjobbakat a bank milliós díjakkal jutalmazta a K&H, valamint 3 szerencsés ismert nagyvállalatokkal kollaborálhat.

kollaborációval erősítenek a hazai kkv-k

kihirdették a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat nyerteseit

A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatán idén is a vállalkozások közötti együttműködés és az innováció került a figyelem középpontjába. A gazdasági növekedést ma már egyre inkább a közös megoldások, a tudásmegosztás és a stratégiai partnerségek formálják – ezért hívta életre a pályázatát a bank. A kiírásra száznál is több kollaborációs ötlet érkezett, a legjobbakat milliós díjakkal jutalmazta a K&H, valamint 3 szerencsés ismert nagyvállalatokkal kollaborálhat.

történelmi csúcson a vállalati AI-alkalmazások aránya

egyre tudatosabban használják a vállalatok a mesterséges intelligenciát

Magyarországon eddig nem látott arányban használnak mesterséges intelligenciát a közép- és nagyvállalatok – derül ki a K&H innovációs index legfrissebb adataiból. A vállalati AI-alkalmazások aránya eddigi történelmi csúcsára emelkedett, miközben a digitális fejlesztések aktivitása is tovább nőtt: az elmúlt két évben már minden második vállalkozás hajtott végre digitális fejlesztést. A felmérés azt mutatja, hogy a vállalatok egyre érettebb, tudatosabb módon építik be működésükbe a mesterséges intelligenciát: már nem csak big data alapú megoldásokban gondolkodnak, hanem valóban kihasználják az AI képességeit.