köszönjük, hogy online nyújtottad be reklamációdat!
bejelentésedet szakértő kollégáinkhoz továbbítottuk.
Törekszünk arra, hogy minél hamarabb választ adjunk visszajelzésedre. Biztosítunk arról, hogy jogszabályi határidőn belül pontos, közérthető és egyértelmű indoklással ellátott, írásbeli választ fogsz kapni. Ezen időszak alatt bármikor érdeklődhetsz panaszod kivizsgálása felől a panasz bejelentésekor kapott azonosító számra hivatkozva.
Tájékoztatunk, hogy pénzforgalmi panaszok esetében válaszunkat legkésőbb 15 munkanapon belül megküldjük. Amennyiben a pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő panasz valamennyi eleme a rajtunk kívül álló okból 15 munkanapon belül nem válaszolható meg, akkor ideiglenes választ küldünk, de végső válaszunkat legkésőbb a panasz közlését követő 35. munkanapon megküldjük. Minden egyéb panasz esetében 30 napon belül válaszolunk.
A kapcsolatfelvétel során megadott adataidat a K&H Bank Zrt. a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, azokat harmadik félnek át nem adja. Az adatkezelésnek kizárólag az a célja, hogy a Bank a regisztrációval kapcsolatban a kapcsolatot felvehesse veled.