hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

egyre több élelmiszert vásárolunk SZÉP kártyával

Áprilisban tovább növekedett az élelmiszerboltokban a K&H SZÉP kártya használat: a költések közel harmadát itt használták fel. A lehetőség továbbra is adott, ugyanis július 1-jéig meghosszabbították a rendelkezést, miszerint élelmiszerüzletekben is felhasználható a juttatás. A boltok is nyitottak az új fizetési eszközre, csak az elmúlt négy hónapban közel 5000 új kereskedővel bővült a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma.

az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

új korszak kezdődött a megtakarítók számára

a régi megoldások még működnek, de újak is akadnak

A márciusban 8,5 százalékra megugró infláció, az ukrán-orosz konfliktus, valamint a koronavírus-járvány kedvezőtlen hatásai lezárták a korábbi - alacsony kamatkörnyezet és jegybanki pénzbőség jellemezte -  korszakot. Az új érában is működnek azonban a korábbi megoldások, miszerint a megtakarításokat higgadtan, hosszú távon kell kezelni, nem szabad egy-egy hullámzás miatt elhamarkodottan dönteni. A K&H befektetői klubján kiderült az is, hogy a forint mellett a devizabefektetésekkel is érdemes foglalkozni, az egyre népszerűbb felelős befektetések pedig megcáfolnak egy tévhitet.

úgy tűnik, még nem estek kétségbe az ukrán-orosz konfliktus miatt a kkv-k

Már érzik az infláció hatását a mikro-, kis- és középvállalkozások, ám az ukrán-orosz konfliktus hatásait vélhetően még kevésbé látják - derül ki a K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatásából. Az index értéke még mindig pozitív, 5 ponton áll, ugyanakkor utoljára négy éve volt ilyen alacsonyan. A visszaesés hátterében több dolog húzódik: a cégek magasabb kamatokra és a közterhek növekedésére készülnek, a munkaerőpiaci helyzetet negatívabban értékelik, illetve a vállalkozásbarát kormányzati intézkedésekre számító kkv-k aránya is mérséklődött.

zöld jelzáloglevéllel erősít a K&H

a fenntarthatósági szempontok a jelzáloglevél kibocsátások esetében is egyre hangsúlyosabbá válnak

A K&H kibocsátotta első, 15 milliárd forintos zöld jelzáloglevelét.  A K&H célja, hogy a jövőben újabb zöld jelzáloglevelekkel jelenjen meg a piacon, a beérkező forrást pedig olyan lakossági jelzáloghitelek refinanszírozására fordítsa, amelyekhez tartozó lakóingatlanok megfelelnek a szigorú energiahatékonysági elvárásoknak.