hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a közösségi média önmagában kevés a márkaépítéshez

Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média. Ez azonban még kevés, ugyanis ahhoz, hogy hosszú távon meg tudjuk tartani a vevőket, tudatos márkaépítésre van szükség. A K&H szakértői és Balogh Levente, a Cápák között üzleti showműsor egyik befektetője úgy vélik, a márkaépítés ugyanolyan fontos, mint a cég pénzügyi vagy gyártási tevékenysége, így minél hamarabb érdemes kikérni a szakemberek véleményét, segítségét. A K&H nemrégiben elindította vállalkozásösztönző videósorozatát, amely többek között ebben a tevékenységben is segítséget nyújt.

új vezérigazgató a K&H Csoport élén

Guy Libot-t, a KBC Csoport korábbi pénzügyi szenior ügyvezető igazgatóját nevezték ki a K&H Csoport élére. Guy Libot hosszú és széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a pénzügyi szektorban, melynek során négy évig dolgozott már a K&H-nál is korábban. A K&H Csoport korábbi vezérigazgatóját, David Moucheront a KBC Bank Belgium vezérigazgatójává nevezték ki. 

A WAMP-on nem veszünk még egy darabig NFT-t, de a digitális műkincsek már itt vannak

Formát és jogállást kapott a digitális művészet az NFT-k (non fungible token), azaz a fel nem cserélhető tokenek megjelenésével. Ez a tokenfajta ugyan nem új, az ilyen jellegű használatról már évek óta spekulálnak a kriptovalutákat befektetési eszköznél többnek tekintő szakértők. A piac azonban 2021-re robbant be, most adtak el több digitális műalkotást is jelentős, több millió dolláros áron.

lendületes nyitás – közel hatezer számla született online

A vártnál nagyobb kereslet mutatkozik az online számlanyitásra a K&H-nál. A lehetőség február közepe óta érhető el, azóta közel 6 ezer ügyfél nyitott mobilon keresztül számlát, vagyis napi átlagban 78 számlát hoztak létre, továbbá több, mint 2200 bankkártyát digitalizáltak. A jelenleg közel 600 ezer digitálisan aktív ügyféllel rendelkező K&H újabb banki és nem banki szolgáltatásokat tesz elérhetővé.

a Simple On You lett a Cápák között K&H az innovációért különdíj nyertese

mostantól akár magunkra is ölthetjük kedvenc magyar verseinket

A szívünknek oly kedves verssorokkal már az utcán sétálva is találkozhatunk. A Cápák között harmadik évadjának K&H az innovációért különdíj nyertese, a Simple On You vállalkozás a divatot köti össze a magyar költészettel: innovatív technológia segítségével nyomtatott, mindennapi ruhadarabjaikon ugyanis a művészi rajzok, illusztrációk mellett, a legnagyobb költőink versidézetei tűnnek fel. A díjjal járó 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogram többek között a tulajdonosok pénzügyi tudatosságát fejleszti.