hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

sok cég innovációval menekül előre

lemaradásban a magyar vállalati szektor a big data területén

A járvány okozta gazdasági válság utáni kilábalásban főszerepet kap az innováció, de ezen a téren felemás kép rajzolódik ki Magyarországon - derül ki a K&H most elindított innovációs indexéből, amely a 300 millió forintot meghaladó éves árbevétellel rendelkező magyar cégek innovációhoz való hozzáállását és terveit mutatja be. A magyar vállalatok a járvány hatására előre menekülnek: tízből négyen jelentek meg új termékkel vagy szolgáltatással az elmúlt 2 évben, amelyek az árbevétel ötödét adták. A magyar cégek 45 százaléka viszont a digitális transzformációt nem tartja fontosnak, tízből hat cég nem hajtott végre digitális fejlesztést az utóbbi két évben. Egyelőre kevesen foglalkoznak nagy mennyiségű adatok feldolgozásával és a mesterséges intelligencia alkalmazásával is.

a finanszírozásban is szerepet fog kapni a fenntarthatóság

a K&H már elkezdte ügyfelei felkészítését a fenntarthatósági normákra

A fenntarthatóság egyre fontosabb téma a gazdasági szereplők számára is. A cégeknek azért is ideje átállni a fenntarthatóbb működésre, hogy a jövőben is akadály nélkül és elérhető áron jussanak finanszírozási forrásokhoz. A K&H üzleti tanácsadóit képzéssel készíti fel arra, hogy segíteni tudják nagyvállalati ügyfeleiket a fenntarthatósági kérdésekben.

bejött az alszámlák közti átjárhatóság

duplájával emelkedett a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma

Az alszámlák közötti átjárhatóságnak is köszönhetően hatalmas érdeklődés van a SZÉP kártya iránt. 2021 első felében duplájával emelkedett a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma és a szálláshely, valamint a szabadidő alszámlák használata is megkétszereződött az előző év azonos időszakához képest. Ezzel az első félévben a K&H SZÉP kártya költések elérték a 11 milliárd forintot.

80 millió forintnál jár ismét a viharszámla – hogyan érdemes védekezni a villámlással szemben

Újabb zivatarrendszer okozta vihar és jégeső pusztított országszerte az elmúlt hétvégén. A K&H-hoz 350 lakásbiztosításhoz és 150 casco biztosításhoz köthető kárbejelentés érkezett hétfő reggelig. A károk felmérése azonnal megkezdődött.

négyéves mélypontján az utazásra szánt költéseink

Jóval kevesebbet költenének idén a belföldi vagy külföldi utazást tervezők: a 183 ezer forintos átlagösszeg négyéves mélypontot jelent. Ebből az összegből egyébként átlagosan két fő menne pihenni - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Az utazást a legtöbben a megtakarításaikból, jövedelmükből finanszíroznák, de 10-ből 3-an a SZÉP kártyájukon található összeggel is számolnak.

17 éves csúcson a kkv-k várakozásai

20 pontra emelkedett a K&H kkv bizalmi index, ami a hazai kis- és középvállalkozások várakozásait 17 éve vizsgáló felmérés eddigi legoptimistább értéke. A minden szektorban pozitív képet mutató eredmények főként annak köszönhetők, hogy a cégek pénzügyi helyzetük alakulását és a gazdaságpolitikai intézkedéseket tekintve is derűlátók.

ez történt az első félidőben a babaváróval

Miközben a teljes magyarországi piacon a folyósított babaváró kölcsönök összege az év első öt hónapjában csökkent, a K&H-nál jelentősen, 36 százalékkal nőtt - ez csak egy, beszédes szám a 2 éves születésnapját ünneplő konstrukcióról, amelyhez hasonlóan kedvezményes államilag támogatott hitel korábban nem volt a piacon. A K&H babaváróinak nagy része biztosra megy, 10-ből 4-en úgy kérik a hitelt, hogy már úton van a baba.

erre figyeljünk utazás előtt, hogy biztos legyen a pihenés

Fokozatosan változnak az utazással kapcsolatos szabályok, így érdemes tisztában lenni a külföldi utazás tervezése során azzal, hogy az úticélul választott országra érvényes-e az utasbiztosításunk. A K&H utasbiztosítása azokra az országokra is kiterjed, amelyek ugyan szerepelnek a Külgazdasági és Külügyminisztérium által utazásra nem javasolt térségek listáján (I. kategória), de kizárólag a COVID-19 járvány miatt kerültek fel oda.

a digitalizáció a társadalmi szerepvállalásban is helyet kap

A társadalmi igények és a digitalizáció nyújtotta lehetőségek határozták meg a K&H elmúlt évi társadalmi felelősségvállalási tevékenységét. Az innovatív megoldások nemcsak a vírusjárvány kordában tartását segítették, de mára a mindennapi pénzügyi szolgáltatások részévé váltak. A K&H csatlakozott a Svéd Kamara által szervezett CSR Tudatossági Héthez, hogy ezzel is hangsúlyozza a téma fontosságát.

zsebünkben a bankunk - de beszélgethetünk is vele?

A modern technológia leglátványosabb eszközei az elmúlt öt évből a digitális személyi asszisztensek voltak. Ezek az asszisztensek képesek a beszédfelismerésre, legújabban pedig a vásárlásra is. Kérdés, hogy a bankolásban mennyire lesznek bevethetőek, és ha technológiailag lehetséges is, mindez az ügyfelek számára rejteget-e majd biztonsági aggályokat, például egy kávézóban megkérnénk-e a bankunkat élő szóban, hogy utalja el az aktuális rezsit.