hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

egyre nagyobb szerepet kapnak az IT beruházások a kkv szektorban

A hazai kis- és középvállalkozások kevesebb beruházást terveznek a következő egy évre a K&H kkv bizalmi index legutóbbi eredményei alapján. A legnépszerűbb célnak az IT fejlesztések tekinthetők, amelyekre továbbra is nagy szükségük lesz a cégeknek, ha versenyképesek szeretnének maradni a vírusjárvány következtében kialakult helyzetben.

megmaradhat a home office és a csökkentett munkaidő a kkv-k körében

A gazdaság részleges újraéledésével a cégek várakozásai is javultak az idei évre, ugyanis a K&H júniusi felmérése alapján a hazai kis- és középvállalkozások közel fele optimista saját helyzetét tekintve. Mivel a vírus miatt bevezetett intézkedések – mint például a csökkentett munkaidő és a home office – sok vállalkozás esetében hatékonynak bizonyultak, így ezek megmaradhatnak a jövőben is.

a K&H alapok kezelője: segítettek a forintnak, fordulat külföldön

Bár a forint a Magyar Nemzeti Bank kamatcsökkentései ellenére erősödni tudott az utóbbi hetekben, az euró jegyzése tartósan 350 forint alá került, ami elsősorban a dollárnak köszönhető. Az amerikai deviza ugyanis látványosan gyengült többek között az euróval szemben, ez pedig általában és most is kedvez a feltörekvő piaci devizáknak - derül ki Kovács Mátyás, a K&H alapok kezelőjének szenior elemzőjének legfrissebb elemzéséből. Az amerikai piac helyett pedig az európai tűnik most a jobb választásnak.

mennyivel lett drágább a fiatalok élete? Kié lett olcsóbb?

A fiatalok 18 százaléka többet költött a járványhelyzetben, 36 százalékuknál viszont csökkentek a kiadások - áll a K&H ifjúsági indexében, amely szerint jelentős eltérések láthatóak a 19-29 évesek költéseiben, például míg a nők 25 százaléka nagyobb kiadásokkal szembesült, a férfiaknak csak a 12 százaléka költött többet a járvány miatt. A K&H szerint a bankkártyás fizetéseknél, így a fiatalok vásárlásainál is megjelent a járványhatás, ez pedig hozzájárulhat a készpénzes fizetés visszaszorulásához.

ezt tanulhatják a most induló cégek a „Cápák között” vállalkozásaitól

Elhivatottak és kreatívak – többek között ebben erősek a Cápák között műsorba jelentkezett vállalkozások saját elmondásuk szerint, emellett bíznak termékük piaci sikerében, és a megfelelő csapat összeállításával is jól boldogulnak. Mindez azonban még kevés egy cég sikeres működtetéséhez és fejlesztéséhez. A K&H ezért a „Cápák között” versenyzők tapasztalatai alapján megmutatja azt a néhány kritikus pontot, amely döntően meghatározza egy vállalkozás sikerét.