hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

egyre több hazai kkv fordul az exportálás lehetősége felé

Az elmúlt három hónapban ismét növekedésnek indult a kkv szektor exportból származó árbevételének aránya a K&H kkv bizalmi index 2025 második negyedéves kutatási adatai szerint. Noha az előző mérési ciklusban 15-ről 10 százalékra csökkent ez az arány, most ismét növekedésnek indult és jelenleg 12 százalékon áll. A kkv-k export felé fordulását részben olyan piaci folyamatok is okozhatják, melyekre akadályozó tényezőként hivatkoztak a cégvezetők: kereslet- és szakemberhiány, adók és infláció.

minden tizedik nagyvállalati cégvezető romlást vár a kintlévőségek minőségében

Jelentős változásokat mért a cégvezetők gondolkodásában a K&H nagyvállalati növekedési index a kintlévőségek minőségét illetően. A kérdés vonatkozásában a mutatók nagyságrendileg nézve visszatértek a fél évvel ezelőtti állapothoz. Minden tizedik megkérdezett cégvezető úgy gondolja, hogy a következő 12 hónapban csökkenni fog a minőség, ami pontosan duplája a három hónappal ezelőtt mért adatoknak. A válaszadók kicsit több mint négyötöde nem számol érdemi változással és mintegy 7 százalékuk vár javulást a minőséget tekintve, ami 5 százalékpontos emelkedés az előző negyedévhez képest.

K&H: Luxi helyett influenszeres spórolás: főzés, kertészkedés és akcióvadászat

A K&H nagy sikerű influenszerkampányának legutóbbi fordulójában a résztvevők háromfogásos menüket főztek, spórolási trükköket alkalmaztak, és közben saját bőrükön tapasztalták meg, milyen kompromisszumokkal járhat az időskori megélhetés. Ahogy tavaly, az idén is népszerű volt a sorozat, hiszen több mint 3,5 millió lejátszást regisztrálhattak az influenszerek. Ezen keresztül pedig sokan kaphattak valós képet arról, mennyire fontos az öngondoskodás, ezen belül az időskorra történő takarékoskodás.

a bankszektor történelmi fordulóponthoz érkezett

a pénzügyi szektor új növekedési ciklusba lépett – a K&H már ma is ezekre a kihívásokra építi stratégiáját

A bankolás jövője a mesterséges intelligencia, digitális hatékonyság és fenntarthatóság – derül ki a McKinsey legfrissebb iparági tanulmányából, amely átfogó képet ad a pénzügyi szolgáltatások jövőjéről. Az átfogó jelentés szerint a következő évek nyertesei azok az intézmények lesznek, amelyek a technológiai innovációt, az ügyfélélmény digitalizálását és az ESG-elköteleződést egyszerre képesek működésük középpontjába állítani. A K&H Csoport már évek óta ebbe az irányba fejleszti szolgáltatásait, így a tanulmány megállapításai nemcsak visszaigazolják, hanem megerősítik is a bank hosszú távú stratégiáját.

a K&H lett az év zöld nagyvállalata

ismét elismerték a K&H fenntarthatósági törekvéseit

A K&H Csoport elnyerte a Green Awards – 2025 zöld nagyvállalati kategóriájának díját, amellyel a klímaváltozás elleni küzdelem iránti elkötelezettségét ismerték el. A díjátadót a Portfolio Sustainable World konferenciájához kapcsolódóan rendezték meg, ahol Suba Levente, a bank fenntarthatósági vezetője a klímakockázatokról és a fenntartható gazdasági átállásról szóló kerekasztal-beszélgetésen is részt vett.

A K&H Bank 50,2 milliárd forint nettó profitot ért el, miközben a kormányzati intézkedések hatása 31 milliárd forint értékben terhelte a 2025 első féléves eredményt. A K&H Biztosító 5,2 milliárd forintos eredménye 3,8 milliárd forint különadót tartalmaz

A továbbra is kiváló üzleti teljesítménynek köszönhetően mind a bank hitelállománya, mind betétállománya 7 százalékkal bővült az előző év azonos időszakához képest

  • A K&H Bank adózás utáni eredménye 50,2 milliárd forint lett, a K&H Biztosító pedig 5,2 milliárd forint nettó eredményt ért el 2025 első félévében.
  • A bank hitelállománya 7 százalékkal bővült az előző év azonos időszakához képest, és elérte a 3193 milliárd forintot.
  • Az ügyfelek által elhelyezett betétek volumene is 7 százalékkal bővült, a befektetési alapokban kezelt vagyon pedig 20 százalékkal emelkedett 2025 első félévének végére az előző év azonos időszakához képest.
  • A K&H állampapír-állománya 73 százalékos éves szintű növekedést követően 1653 milliárd forintot tett ki 2025. június 30-án.
  • A K&H Bank ügyfeleinek száma meghaladta az 1 milliót, miközben a digitálisan aktív ügyfelek száma mintegy 800 000.
  • Idén a K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Magyarország legjobb digitális bankja”, valamint a „Magyarország legjobb fenntarthatósági bankja” díját is.

a fenntartható működés már nemcsak a nagyvállalatok passziója

idén is elindul a K&H a fenntartható önkormányzatokért pályázat

A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is. Az önkormányzatok egyedülálló helyzetben vannak, mivel lokálisan képesek összehangolni a lakosság és a helyi vállalkozások kezdeményezéseit. A fenntarthatóan működő önkormányzatok példaértékű szerepét felismerve a K&H idén újra meghirdeti a K&H a fenntartható önkormányzatokért díjat, amely a települések, illetve az általuk működtetett szervezetek és cégek kiemelkedő környezeti és társadalmi programjait jutalmazza. A pályázat nyertesei településenként 3 millió forintos támogatást kapnak, jelentkezni 2025. november 3-ig lehet.

K&H: ahol múlt és jövő összeér: megújult a K&H oktogoni fiókja

történelem és modernitás találkozik a felújított bankfiókban

Teljeskörű felújításon esett át a K&H Bank patinás, Oktogonon található fiókja. Az Andrássy út és a Nagykörút találkozásánál álló épület megújulása során a tervezők célja az volt, hogy a világörökségi környezetbe illő, mégis korszerű, a mai banki működéshez igazodó teret hozzanak létre. A végeredmény egyszerre tiszteleg a több mint egy évszázados múlt előtt és kínál modern, ügyfélbarát megoldásokat.

még egy hónapig lehet jelentkezni a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázatra

K&H: anyagi kényszer, infláció, bizonytalanság – milyen nyugdíjas évekre számítanak a középkorúak?

továbbra is sokan számolnak azzal, hogy nyugdíjasként dolgozniuk kell

A középkorú magyarok nagy része nyugdíjasként is dolgozna, leginkább anyagi okokból, a K&H biztos jövő reprezentatív kutatása szerint. A felmérésből kiderül: az infláció, a megtakarítások értékvesztése és a gazdasági bizonytalanságok komoly aggodalmat keltenek, miközben óvatos optimizmus is megjelenik a jövőbeli megélhetéssel kapcsolatban.