hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

10-ből 9-en vannak az online vásárlók - lemaradásban a férfiak

A fiatalok 86 százaléka vásárolt, valamint az utóbbi egy évben az interneten. 23 százalékuk számít rendszeres online vásárlónak - derül ki a K&H ifjúsági indexéhez készült reprezentatív kutatásból, amely választ adott arra is, hogy a nők vagy a férfiak részesítik előnyben a netes vásárlást. A K&H összefoglalója bemutatja azt is, hogyan lett a kiskereskedelem sztárja az online vásárlás.

sok fiatal a járvány miatt veszítette el a munkáját

közel fele már talált új állást

A munkájukat elveszítő fiatalok 37 százaléka a járvány miatt vált állástalanná. Bár 17 százalék azóta már talált állást, 20 százalék még keresi magának az új pozíciót - derül ki a K&H ifjúsági indexéhez készült felmérésből. Ugyanezen célcsoport közel felét - 46 százalékát - nem érintette a pandémia munka szempontjából. Abban az esetben, ha a korosztály jelenleg dolgozó tagjai új állást keresnének, 28 százalékuk úgy véli, könnyen találna állást magának, 43 százalékuk szerint viszont nehezen menne. 

újabb eredmény a készpénz-bankkártya meccsről – meglepetés a fiataloknál

Azonos arányban használják a fiatalok a bankkártyát és a készpénzt vásárlásaik során: a bankkártyás fizetés 51 százalékkal, a készpénzes 49 százalékkal szerepelt a K&H ifjúsági index felmérésében. A fiatalok körében a nők inkább vevők az elektronikus megoldásokra, míg a férfiak többsége a készpénzben bízik. Az alapfokú végzettségűek a készpénzt részesítik előnyben, a diplomások pedig inkább kártyát használnak vásárláskor.

hatalmasat szakíthatnak idén a zöld befektetések

A környezeti, társadalmi szempontok jelentősége folyamatosan nő akkor is, amikor a befektetések közül választunk. A fenntartható alapokban tartott megtakarítások értéke globálisan elérte a 2300 milliárd dollárt 2021 második negyedévében. Zöld kötvényből pedig idén eddig majdnem annyit bocsátottak ki világszerte, mint tavaly egész évben. A K&H is elkötelezte magát a fenntartható befektetések mellett. 

50 millió forint életmentő műszerekre

Jó ügyet támogathattak mobiltelefonjukkal a K&H ügyfelei. Minden okoseszközről indított fizetésük után a K&H 10 forintot adományozott az Országos Mentőszolgálat javára. A 2,6 millió pittyenéssel 26 millió forint gyűlt  össze, amit a K&H Egészséges Társadalomért Alapítvány közel megduplázott. Az életmentő műszerekre fordítható teljes támogatás így 50 millió forint.