hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

üzentek a fiatalok a cégeknek - így érzik magukat a munkahelyükön

Kevésbé érzik jól magukat a munkahelyükön a fiatalok. Legalábbis az idei második negyedévben 39 százalékra csökkent azoknak az aránya, akik megbecsültnek érzik magukat - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az eredmény a munkát adó cégek számára is fontos, hiszen a hivatalos adatok szerint a pandémia utáni gazdasági újraindulás során újra munkaerőhiányos helyzet alakulhat ki, ezért fokozott szerepet kap a meglévő munkaerő megtartása.

tartósan ilyen optimisták még sosem voltak a kkv-k

Az előző negyedévben felállított történelmi csúcs után továbbra is derűlátók a mikro-, kis- és középvállalkozások a K&H kkv bizalmi index felmérés legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint. A következő egy évben szinte az összes kkv pénzügyi eredményei javulását várja, azonban egyre többen számítanak a közterhek és a vállalati hitelkamatok emelkedésére. A mutató jelenleg 16 ponton áll.

új ezermilliárdos szereplő

hogyan működik a Google Pay?

8109 forint - átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google Pay fizetési megoldás, amely a hazai bankok közül elsőként idén áprilistól a K&H-nál volt elérhető, szeptember elejétől pedig az applikáció is megérkezett, így okosórával is használható. A tavaszi bevezetés óta eltelt hat hónapban a bank ügyfelei 6 milliárd forintot költöttek a GPay segítségével - közölte a K&H, amely egy összeállítást készített arról, hogy mi az a Google Pay, hogyan kell használni, mi garantálja a biztonságot - annak érdekében, hogy azok is elkezdhessék használni ezt fizetési alternatívát, akik valamilyen okból eddig ódzkodtak tőle. 

váratlan pénzügyi helyzetekre készíti fel a fiatalokat a K&H

A járvány miatt a váratlan eseményekre való felkészülés kiemelt szerepet kapott a mindennapokban, ez pedig rövid, közép- és hosszú távon a biztosítások felértékelődését eredményezheti - derül ki a K&H összefoglalójából. A K&H szerint a tudatos pénzügyi, ezen belül biztosítási döntések hozzájárulnak a fenntartható társadalomhoz és ebben a fiatalok főszerepet játszhatnak.

min múlik a hazai vállalkozások sikere?

Egy sikeres vállalkozáshoz nem csak kreatív és innovatív ötletre lehet szükség, sokkal több múlhat ugyanis a megvalósításon, a fogyasztó megismerésén és megértésén, mint a termék vagy szolgáltatás eredetiségén. A K&H ezért vállalkozásfejlesztési rendezvényekkel, e-tananyagokkal és webináriumokkal segíti az új cégek indulását és fejlődését.