hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: kulcs a felnőtté váláshoz

a fiatalok harmada alig tud valamit a pénzügyekről

A fiatalok 57 százalékának van valamilyen banki kapcsolata. Minél magasabb szintű iskolába jár a gyerek, annál valószínűbb, hogy vannak ismeretei a pénzügyekkel kapcsolatban – derül ki a K&H fiatalok pénzügyi tudatosságával kapcsolatban készített kutatásából.

K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé

az emberek felelőssége, hogy mit hoznak ki a mesterséges intelligenciából

Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.

K&H: a zöld átállás üzleti lehetőség, nem csak kötelezettség

a K&H Csoport 16. helyezést ért el az ESG Top 40-es fenntarthatósági rangsorban

Újabb rangos elismerésben részesült a K&H Csoport a fenntarthatósági törekvéseiért. Idén a pénzintézet felkerült a HVG fenntarthatósági listájának legjobbjai közé. A díjat Suba Levente, a K&H fenntarthatósági vezetője vette át.

K&H: az önállóság alapja a megtakarítás

növekszik a fiatalok érdeklődése a pénzügyek iránt

A 14 és 18 év közötti fiatalok 56 százalékának van valamennyi pénzbeli megtakarítása, átlagosan 143 ezer forint. Közülük a legtöbbet a szakiskolások és a 18 évesek teszik félre. A fiatalok elsősorban a szüleiktől hallanak az anyagiakról, de a K&H felmérése szerint minden második fiatal örülne, ha az iskolában banki szakemberek adnák át a legfontosabb ismereteket a pénzügyekről.

K&H: a fenntarthatóság a vállalkozások számára is nyereséges

a hazai cégek egyelőre még teherként élik meg

Azok a vállalatok, amelyek működésükbe beépítik a fenntarthatóságot, jelentős előnyöket élveznek azokkal a versenytársaikkal szemben, amelyek erre a területre nem fordítanak kellő figyelmet - derül ki egy nemrégiben közzétett, vállalati felsővezetők körében készített globális kutatásból. A K&H Csoport már hosszú idő óta az előbbi kategóriába tartozik, ami nem csak a banknak, hanem az ügyfeleinek is megannyi előnnyel jár.