hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

ugrásszerűen növekednek Magyarországon a napelem-beruházások

15 éves projektfinanszírozási megállapodást kötött a K&H Bank és a holland székhelyű Photon Energy a cég magyarországi naperőmű-beruházásainak finanszírozására. A projekt keretében 17, összesen 11,5 MWp teljesítményű naperőmű kezdi meg működését.

a K&H kereskedelemfinanszírozási szolgáltatása ismét nemzetközi díjat nyert

A K&H idén ismét elnyerte a Global Finance pénzügyi magazin által odaítélt „Legjobb Kereskedelem Finanszírozó Bank Magyarországon (Best Trade Finance Provider in Hungary) díjat. Ezzel a hatodik alkalommal kapta meg a nemzetközi szakmai elismerést.

Tovább romolhat a befektetői hangulat?

K&H befektetési monitor – 2019. 1. negyedév

Az év vége látványosan megrázta a piacokat, ami egyelőre óvatosságra inti a befektetőket. A K&H befektetési szakembereinek előrejelzése alapján azonban a kép nem olyan borús, amennyire elsőre látszik, hiszen a kereskedelmi háború, a Brexit és a kínai lassulás jelentette kockázatok mellett is masszív globális növekedés várható idén, hazai szinten a gazdaság növekedése és csökkenő  államadósság akár felminősítést is hozhat.

a farsangi időszakban a mesék akár életre is kelhetnek

47 kórházban folytatódik a K&H gyógyvarázs mesedoktorok program

Januártól friss időpontokkal várják a K&H gyógyvarázs mesedoktorokat a kórházakban, ahol a farsangi időszakban egy-egy apró kellék vagy jelmezdarab segítségével akár a mesék szereplői is életre kelhetnek. Országosan több mint heti 160 alkalom áll rendelkezésére az önkéntes meseolvasóknak, hogy megnevettessék, elvarázsolják a kórházakban fekvő gyerekeket. Összegyűjtöttünk néhány tippet, hogyan színesítsd a mesédet!

mi kell a fogyasztónak?

a K&H az első helyen végzett a pénzintézetek között a KPMG fogyasztói élmény felmérésében

A K&H a pénzintézetek között első helyen szerepel a legkiemelkedőbb fogyasztói élményt nyújtó hazai cégek top 50-es listáján.  A KPMG most először Magyarországon is elkészítette ügyfélélmény kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta az alapján, hogy mit nyújtanak a vásárlóik, ügyfeleik számára.