hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

kiderült, milyen biztosításokat kötnek a kkv-k

Közel minden cégnek van biztosítása, leggyakrabban kötelező-, casco- és általános felelősségbiztosítást kötnek - derült ki a K&H kkv bizalmi index legfrissebb eredményeiből. A mezőgazdasági cégek a legaktívabbak, 94 százalékuk rendelkezik valamilyen biztosítással. Választáskor az ár-érték arány a legfontosabb szempont, de a személyes ügyfélszolgálat is lényeges.

sokszereplős piac a fenntarthatósági innovációk szolgálatában

11 új csapattal bővült a legnagyobb hazai, iparágfüggetlen nagyvállalati inkubátor

Az alulról szerveződő startup közösségekből mára sokszereplős, nemzetközi sikerekkel büszkélkedő piaccá érett a hazai startup ökoszisztéma. Az elmúlt két évben népszerű egészségüggyel és életmóddal kapcsolatos fejlesztések azonban lecsengeni látszanak, ehelyett inkább a fenntartható jövő megteremtését szolgáló innovációk irányába fordulnak a startupok. A rekordszámú jelentkezést követően 11 csapattal bővülő Start it @K&H inkubátor újoncai között is több innovatív, fenntarthatósági megoldás akad, akik a pénzintézet felsővezetői közül kikerülő kulcsmentorokkal is továbbfejlődhetnek.

új vezető a K&H Üzleti ügyfelek divíziójának élén

2022. április 1-jétől Rajna Gábor, a Lakossági értékesítés eddigi vezetője veszi át a K&H Üzleti ügyfelek divízió irányítását, valamint tagja lesz a K&H Végrehajtó Bizottságának is.

alaposan körülnéznek a kkv-k hitelfelvétel előtt

Jellemzően saját kapcsolattartójukon keresztül és személyesen tájékozódnak hitelfelvételkor a cégek, derül ki a K&H kkv bizalmi index legfrissebb eredményeiből. Több pénzintézetnél is érdeklődnek: tízből alig egy vállalkozás igényel kölcsönt úgy, hogy csak egy banktól kér be ajánlatot.

megéri beszállni a SZÉP kártya bizniszbe

Itt az első hónap eredménye a SZÉP kártyás élelmiszer-vásárlás bevezetése után: a K&H SZÉP kártya költések közel negyedét élelmiszervásárlások teszik ki, és minden eddiginél több kereskedő csatlakozott az elfogadóhelyek közé. Emellett a felhasználás összértéke is megugrott. Januárhoz képest 20, az egy évvel ezelőtti költéshez képest pedig 80 százalékkal többet vásároltak idén februárban K&H SZÉP kártyával.