hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

ösztöndíjprogrammal segíti a K&H a paralimpikonokat a Párizsba vezető úton

Az elhalasztott tokiói paralimpia miatt egy évvel lerövidített felkészülési időszakban feszített tempóban edzenek a magyar sportolók a párizsi paralimpiai játékokra. A lelki és anyagi támogatás ezért kiemelten fontos ebben az időszakban. A K&H az egészséges életmód elkötelezett támogatójaként K&H mozdulj! paralimpiai ösztöndíjprogramjával három kiváló, eltökélt és elhivatott sportolónak nyújt fejenként egymillió forintos támogatást, hogy minél zavartalanabbul készülhessenek a megmérettetésekre.

rés a pajzson – hol sérülhet a gyerekek digitális biztonsága?

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom - mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát - akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt, online óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást.  A Széchenyi Terv Plusz pályázatán keresztül pedig az óvodák és bölcsődék most forrást is szerezhetnek a szolgáltatás beszerzésére.

egyre több élelmiszert vásárolunk SZÉP kártyával

Áprilisban tovább növekedett az élelmiszerboltokban a K&H SZÉP kártya használat: a költések közel harmadát itt használták fel. A lehetőség továbbra is adott, ugyanis július 1-jéig meghosszabbították a rendelkezést, miszerint élelmiszerüzletekben is felhasználható a juttatás. A boltok is nyitottak az új fizetési eszközre, csak az elmúlt négy hónapban közel 5000 új kereskedővel bővült a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma.

az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

új korszak kezdődött a megtakarítók számára

a régi megoldások még működnek, de újak is akadnak

A márciusban 8,5 százalékra megugró infláció, az ukrán-orosz konfliktus, valamint a koronavírus-járvány kedvezőtlen hatásai lezárták a korábbi - alacsony kamatkörnyezet és jegybanki pénzbőség jellemezte -  korszakot. Az új érában is működnek azonban a korábbi megoldások, miszerint a megtakarításokat higgadtan, hosszú távon kell kezelni, nem szabad egy-egy hullámzás miatt elhamarkodottan dönteni. A K&H befektetői klubján kiderült az is, hogy a forint mellett a devizabefektetésekkel is érdemes foglalkozni, az egyre népszerűbb felelős befektetések pedig megcáfolnak egy tévhitet.