hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

tízből kilenc középvállalkozás tervez beruházást

Megugrott a hazai vállalkozások beruházási kedve, jelenleg a cégvezetők közel kétharmada tervez valamilyen fejlesztést. A középvállalkozások esetében még ennél is jobb a helyzet, mivel közel tízből kilenc vállalkozás gondolkodik beruházásban. A célokat tekintve továbbra is az informatikai fejlesztések a legnépszerűbbek a kkv-k körében, de nőtt a gépjárműpark korszerűsítésével kacérkodó vállalkozások aránya is. A szektorok közül a kereskedelmi ágazatban megnőtt, míg a mezőgazdasági cégeknél inkább lecsökkent a beruházásban gondolkodó cégek aránya – derül ki a K&H kkv bizalmi index felmérés legutóbbi adataiból.

több mint húszezer romantikus vacsora maradt a K&H SZÉP Kártyákon

Az utolsó hónapban nagy lendületet vettek a K&H SZÉP Kártya birtokosok, de így sem sikerült minden, május 31-én lejáró összeget elkölteniük a pihenőkártyáról. 151 millió forintot utal vissza a bank a több mint 1400 munkáltatónak, akik ezt az összeget még 2012-ben töltötték fel munkavállalóik számára. Közel 21 000 K&H SZÉP Kártya birtokos átlagosan körülbelül egy kétfős vacsora árát, 7300 forintot nem költött el a határidőig.

majomharapásra nem biztos, hogy fizet a biztosító

itthon a csúszós medencéktől, külföldön az egzotikus állatoktól kell tartani

Baleseti szempontból a nyár kimondottan veszélyesnek minősül, a K&H biztosítási káreseményei között erre számos példát találunk. Belföldön elsősorban kéz- és lábtörésekkel jelentkeznek a károsult ügyfelek, míg külföldön több esetben az egzotikus állatokkal gyűlik meg a nyaralók baja.

Családbarát Munkahely díjat nyert a K&H Bank

Állami elismerést kapott a K&H Bank a Kormány által meghirdetett Családbarát Munkahely pályázaton. A munka és magánélet összeegyeztetését segítő vállalatoknak járó Családbarát Munkahely 2014. címet a K&H az eddig megvalósított intézkedéseinek köszönhetően kapta meg. A pályázaton elnyert 200 000 forint összegű díjat a K&H Bank Gyermekbarát munkahelyi irodája további fejlesztésére kívánja fordítani.

nem csak nyáron érdemes a fogyasztási szektorra fókuszálni

A nyár közeledtével előtérbe kerülnek a szabadidő eltöltéséhez kapcsolódó árucikkek, így az étel- ital- és sportszergyártó vállalatok által kínált termékek. Emellett a közelgő futball-világbajnokság miatt is jobban fókuszálunk az eseményt szponzoráló nagy sportszergyártó cégekre. Azonban ezek iránt a termékek iránt nem csak ilyenkor, de minden évszakban, régióban, és a változó gazdasági körülmények között is stabil a kereslet. A K&H aktív pihenés tőkevédett alap a fogyasztási szektor legnagyobb nemzetközi cégeinek teljesítményéből nyújt részesedést, 100%-os tőkevédelem mellett.