hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

elfogyóban a nagyvállalatok optimizmusa

Az elmúlt négy év legalacsonyabb eredményét érte el a K&H nagyvállalati növekedési index, ami egy negyedév alatt a felére csökkent, így jelenleg 4 ponton áll. A visszafogott hangulat egyértelműen a gazdasági környezet megítélésére vonatkozik, mivel rövid és középtávon is jelentősen visszaesett a jelenleginél kedvezőbb növekedési ütemet feltételezők aránya. Emellett pénzügyeikben is alacsonyabb eredményeket várnak a cégek a következő egy év során.

munka vagy magánélet: a családbarát munkahelyen ez nem kérdés

A K&H idén is átvehette a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom által adományozott Családbarát Vállalat Mentor Szervezet 2018 címet, köszönhetően a pénzintézet példaértékű családbarát munkaadói tevékenységének, amellyel lehetőséget biztosít a kollégák szakmai kiteljesedésére és a munkaidő és magánélet egyensúlyának megteremtésére, valamint hozzájárul a családbarát munkahelyi gyakorlatok magyarországi elterjedéséhez.

ez az étrend terjedhet el 2050-re

A hazai lakosság szerint 30 év múlva a már napjainkban is népszerű allergénmentes, valamint bio, vegán és paleo étrend erősödhet leginkább, miközben az iparági előrejelzésekkel ellentétben a húsfogyasztásban inkább csökkenést várnak – derül ki a K&H felméréséből.

a családi vállalatok tulajdonosai az öröklétben hisznek

Nem könnyű betartani azt a szabályt, amely szerint úgy kell vezetni a családi vállalatot, hogy az bármikor alkalmas legyen a tulajdonos kilépésére. Már csak azért sem, mert a tapasztalatok alapján a hazai cégtulajdonosok úgy gondolják, örökké fognak élni, így nem foglalkoznak időben a vállalati vagyontervezéssel. Holott, a vagyontervezés és -strukturálás nem csak a generációváltáskor lehet életmentő a családi vállalatok számára, de a piaci környezet változását és a gazdasági kockázatokat is kiszámíthatóbbá teszi – hangzott el a K&H-ban szervezett családi vállalatok klubon.

így ne őrüljünk meg a Fekete Pénteken

Újra november, újra vásárlási láz, mert közeleg a Black Friday. Mikor az üzletek többségében egyszerre zuhannak az árak, olyankor a legnehezebb előre átgondoltan vásárolni. Ugyanakkor ez jó alkalom arra, hogy egy kis pénzügyi tudatosságot gyakoroljunk, és tanítsunk gyermekünknek is. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői most összegyűjtöttek pár tippet, hogy mire figyeljünk ezeken a vásárlási szenvedéllyel fűtött napokon, illetve mire hívjuk fel gyerekeink figyelmét a pénzügyi tudatosság jegyében.